[WN] Gabon @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gabon

Gabon @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-06 13:59

Alle foto's van Gabon tijdens het rijden bij elkaar gezocht, en dit is het resultaat;

tijdens de les

Afbeelding

in de binnenbak

Afbeelding

met de koeien

Afbeelding

pleasure

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

reining

Afbeelding

Ik weet dat ik me tenen naar buiten heb , maar ik had na het rijden elke keer heeel erg last van me knieen, zo erg dat ik haast niet meer kon lopen. Als ik me tenen zo erg naar buiten heb, heb ik daar geen last van, dus rijd maar zo. Ik weet dat het er niet uitziet, dus er wordt aan gewerkt Vork

Verder..tips/ comments zijn natuurlijk welkom

Rytm

Re: Gabon @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 14:33

Hij is leuk Viv!! Echt een stoere pony!
Kom snel maar weer eens langs Tong uitsteken.. en ik kom hem ook nog een keer bewonderen bij jullie.

Rijtechnisch kan ik er niet zoveel over zeggen, maar je zit erg netjes hoor!

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 16:13

leuke foto's!
k kom snel een keer langs naar je "kind" kijken. Ga k foto's maken Hyper!

Gabon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-06 16:26

Marije en Maaike, jullie moeten allebei een keer naar me kind komen kijke!! En Marije jij moet foto's maken, heb ik ook bij plasja gedaan!! En ik kom ook een keer naar jou pleegkind kijken hoor!!

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 06:32

hallo,

leuke pony heb je Lachen is dit de gabon bij claudia rosel heeft gestaan?
ik kan me vaag herrinneren dat die ooit een gabon die veel op die van jou lijkt te koop had staan

hoe dan ook heel leuk paardje en het ziet er keurig uit
groetjes fabske

Natural_K
Woonplaats: fryslan boppe.. k voel me nog steeds een drenth!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 07:12

He vivian!

Leuk hoor die foto's! kom je van de zomer nog naar ons toe? (Trapper ranch)

Groetjes krista

Gabon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 10:36

Hey Krista,
Ik wil wel graag komen, maar het kan denk ik niet, want we gaan ook al 2 weken met Gabon naar Zeeland. We hadden die mensen gebeld van het huisje waar we altijd zitten in Drenthe, maar die is al verhuurd. Maar misschien komen we dan een andere vakantie, de herfstvakantie ofzo, want we willen wel heeel graag nog een keer komen.
Groetjes Viviane

@ fabske
Hij komt iid bij Claudia Rosel vandaan, daar hebben wij hem van gekocht. Doe haar maar de groetjes van me als je wilt.

Natural_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 08:22

Hey Viv,..

Naar zeeland is ook leuk! trwns,.. wat heb je een leuk plaatje bij je naam staan! Knipoog komt me bekend voor! Als je nog komt in de herfst kunnen we nog wel eens een ritje maken!

Groetjes!

Gabon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 11:12

Jah, die foto heb jij getekent Cool . Hij hangt op mijn kamer boven me pc (daar zit ik altijd! Clown ) Moet er een keer een foto van maken en hem ook in me profiel zetten!
Lijkt me gezellig om weer een keer samen een ritje te maken, maar dan ga ik op Gabon (ipv mijn ma op Gabon..) en dan ga ik laten zien dat hij ook heeeel hard kan Tong uitsteken .

Natural_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 14:27

Wedden dat nat sneller is Knipoog hahaha! heb gister even samen met hans een ritje gemaakt (dat is die man met die appaloosa) natje was net niet snel genoeg om ze bij te houden.. maaaaar hij vond wel dat nat snel kon voor een haf... jaja maar dat kan ie ook Haha! !
Groetjes!

Gabon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 14:49

Ik denk ook wel dat hij sneller is haha maar Gabon kon op het strand ook wel erg hard.
Het lijkt me ook wel leuk om weer een keer met de koeien te rijden, daar heb ik nog meer foto's van, ook waar jij op staat met nat

Natural_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 07:43

echt waar? ooh wat leuk! heb je ze op je profiel staan? ja met de koeien is leuk he? natural gaat nu soms ook op de machiene.. dat gaat hij ook al leuk doen! zelf de wending inzetten enzo! hij gaat nu ook springen in de wending om sneller te zijn! gaaf joh! Ja hoe gaat t rijden met jou en gabon? nog vooruitgang geboekt? OK dan!

Gabon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 14:04

Ik heb de rest van de foto's beneden op de computer staan, moet ze maar een keer uploaden.
Jullie komen over een tijdje een keer demo geven bij ons op stal hea, met de koeien, en dan moet ik ook mee doen van Jeroen. Kom jij dan ook?
De laatste wedstrijd bij ons op stal was ik 3de met Pleasure, en 2de met de reining. (Mijn hoed was afgewaaid, waar ik 4 strafpunten voor kreeg, anders was ik eerste. Volgende keer 1 seconde lijm op me voorhoofd plakken)

Natural_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 07:08

Wist helemaal niet dat er een demo gegeven zou worden bij jullie op stal! maar als bob vraagt of ik mee ga zal ik dat zeker doen! wat goed dat je zo hoog geeindigt bent zeg! OK dan! helemaal toppie! wat leuk dat jeroen wil dat jij ook mee doet! nou spreek je!