Fantastische dag rit Ginkelse Heide op Stoeterij Willemien

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

aletniessen

Fantastische dag rit Ginkelse Heide op Stoeterij Willemien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-06 07:34

Wij hebben echt genoten van deze ook voor ons zeer drukke dag (week). Wij wisten echt niet wat ons te wachten zou staan voor die tijd, zoveel paarden en nog meer mensen. Wij wilden het graag doen, zou ook een stukje reclame voor onze stoeterij zijn, maar ja best wel nerveus hoe breng je het er van af zo'n dag.
Ook in onze organisatie heeft natuurlijk hier en daar wat gehaperd, maar het was voor ons een dag met een gouden randje.
Wij zijn vol enthousiasme met onze stal begonnen en zijn er superrrrrrrrrrrrr trots op dat we op zo'n mooi stukje Nederland met paarden mogen werken. Het was voor ons dan ook erg leuk om zoveel zulke prettige paardenmensen op het erf te krijgen.

Alles ging over het algemeen erg rustig met een hele prettige sfeer.
We hebben een stukje paardensport kunnen proeven waar we eigenlijk nauwelijks iets van wisten, ik moet zeggen dat ik toch wel enthousiast ben geworden. Mijn paard minder hij begint al te zweten als hij al die km hoort geloof ik. Die schat is daar ook niet voor gemaakt denk ik, hij is een fries dus niet het meest geschikte ras hiervoor.

Wij willen iedereen bedanken voor een hele prettige dag en vooral voor het super netjes houden en het met beleid omgaan van onze grote trots Stoeterij Willemien.
Nadat iedereen vertrokken was, was het terrein weer super netjes en schoon, niets was stuk of beschadigd, echt geweldig.
Dank dank dank voor een hele fijne en leerzame dag.

Henk Alet en het hele Stoeterij team

Flew

Re: Fantastische dag rit Ginkelse Heide op Stoeterij Willemien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 07:54

En jullie bedankt voor het ter beschikking stellen van de accomodatie. Knipoog Heb een leuke dag gehad.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 07:59

Wat fijn iets van de 'lokatie' te horen, super dat jullie tevreden zijn over de sfeer (ja, die is heel apart!) en nog fijner te horen dat we ons allemaal zo netjes hebben gedragen.

Van mijn kant ook een hele dikke pluim voor jullie accomodatie, super ingericht, wat ook heel fijn is dat de finish van klasse I en de hogere klassen apart kon. Omdat klasse I altijd heel rustig over de finish moet vanwege de hartslag is het heel fijn als klasse II en III er in een eindsprint overheen kunnen. Al is dat gisteren niet gedaan Tong uitsteken.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 08:00

Alet, wat hebben jullie een schitterend ruime accommodatie! En ideaal voor een endurancewedstrijd met die monsterbanen en de gescheiden finish voor klasse 1 en klasse 2/3! Je rijdt ook zo het bos in bij jullie... Mooi plekje hoor, nog volop in ontwikkeling zag ik dus het wordt waarschijnlijk alleen maar nog mooier! OK dan!

Dirk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 08:07

Jullie hebben inderdaad echt een schitterende locatie en heel leuk om te lezen dat we ons netjes gedragen hebben. Heel fijn om iets van de "locatie" te horen en ik hoop dat deze wedstrijd volgend jaar een vervolg krijgt.
Dikke pluim voor jullie als "gastheer" en natuurlijk de organisatie! OK dan!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 09:23

Jullie hebben een hele mooie locatie! Heel erg bedankt dat we er gebruik van mochten maken en gelukkig dat alles zo goed door iedereen is achtergelaten Lachen Heb een hele fijne dag en rit gehad bij jullie zaterdag!

Moragh

Re: Fantastische dag rit Ginkelse Heide op Stoeterij Willemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 10:20

Hee Alet!
Leuk dat jullie ook je laten horen hier, we hebben het super gehad... Goed en prettig samengewerkt!
En de lokatie blijft gewoon geweldig!

nathalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 10:58

Ik heb het ook erg naar mijn zin gehad en wat een fantastische locatie en omgeving.Jullie hebben ons met open armen ontvangen en alle vragen met veel geduld beantwoordt.Echt super!!!

combo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 11:20

Henk en Alet, heel erg bedankt dat jullie het voor ons mogelijk hebben gemaakt! En dat jullie vol enthousiasme mee hebben gewerkt! Het is gewoon een unieke locatie en daar mogen jullie zeker trots op zijn!

Gr FLoor

Snozzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 12:48

Wat een enorm mooie accomodatie hebben jullie, daar mag je echt trots op zijn!!
Ik vond de Vetgate plak geweldig met al dat lekker gras en water!
En jullie hamburgers en worstjes waren heerlijk!

Wat mij betreft....tot volgend jaar!!!!

buurvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 18:17

Hallo Henk en Alet,

De plek kende ik al omdat ik er vlakbij werk en woon. Ik heb echt een superdag gehad.
En fantastisch om zo heerlijk dichtbij huis een wedstrijd te hebben.

Hartelijk dank voor het beschikbaar stellen van jullie accomodatie. Voor nu en nog eens hoop ik.

Groeten Mary

SisLeone

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 20:23

Ik rijd geen endurance maar heb wel rondgewandeld daar die dag. Mijn paard staat daar in pension.
Ook ik vond het een super gezellige dag. Leuke sfeer heerste er en mooi gezicht hoor al die vertrekkende en terugkomende paarden.
Heb me aardig vermaakt.

aletniessen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-06 23:04

hee San gezellig dat je ook op bokt bent, was leuk he, maar is het normaal ook toch alleen wat rustiger. Tot morgen en groetjes van die knappe gozer van je, hij stond te slapen

BlueBalance

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 23:38

Hé dat is leuk inderdaad! We hebben nog een foto van jouw merrie met veulen gemaakt.

Afbeelding

SisLeone

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 07:45

Haha idd normaal is het war rustiger. Maar ook heel gezellig. Heb het super naar mijn zin.
Leuke foto die van merrie en veulen zeg.
Laatst bijgewerkt door SisLeone op 09-07-06 10:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 10:22

Dat veulen is een poepie!!! Kwijl Over 3 jaar doet ie mee want hij weet al precies hoe alles in zijn werk gaat!! Heeft alles kunnen zien:

Afbeelding

Check die oortjes net achter mijn cap!! Haha!

Ook namens mij complimenten over de lokatie!! Goede reclame ook, want 2 weken ervoor hebben wij bij jullie gestaan om te trainen en ergens begin augustus komen 2 vriendinnen van mij bij jullie 4 dagen staan (waarvan die ene met het paard wat moeilijk door lage deurtjes kan, waar jullie ook meteen weer een oplossing voor bedacht hebben!! OK dan! )

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 19:03

Ook van mij de complimenten! Echt een prachtige locatie en zeker een topper in de lijst van de wedstrijden die er zijn in NL. Als vet vond ik het super dat het keuren van de paarden in de bak / paddock lekker rustig kon, zonder enge dingen in de buurt. Ook voldoende ruimte om te monsteren. Mijn complimenten!

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 21:52

carola schreef:
Ook van mij de complimenten! Echt een prachtige locatie en zeker een topper in de lijst van de wedstrijden die er zijn in NL. Als vet vond ik het super dat het keuren van de paarden in de bak / paddock lekker rustig kon, zonder enge dingen in de buurt. Ook voldoende ruimte om te monsteren. Mijn complimenten!

En een lekkere schauduwrijke muur om tegen aan te hangen....... Tong uitsteken Knipoog

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 19:51

He jammer ik zie net dus dat er bij jullie een wedstrijd gehouden is, is net bij mij om de hoek.

Goed dat het van beide kanten zo goed bevallen is de wedstrijd.

Ben een keertje al bij jullie langsgeweest maar toen hadden jullie net de binnenstallen staan, verders heb ik het niet af gezien, kom nog wel een keertje bij jullie langs om de nieuwe stek te bekijken.

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 22:39

was inderdaad een mooie omgeving (warm maar mooi)