[SGW] CNC Brugge 12-13 augustus

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Eventinggek

CNC Brugge 12-13 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-06 17:05

Wie gaan hier allemaal naartoe of heeft hier al eens gereden. Aangezien ik 21-23 juli toch maar niet naar Genk ga (Lo mag ik nog niet starten en Patsmu heeft me verteld dat ik me in de B zou vervelen Tong uitsteken ) ben ik aan t denken of ik naar Brugge zal gaan. Deze is dus zaterdag én zondags. Is wel bijna 3 uur rijden Gestoord , maar als t dat waard is maakt me dat ook nog niet zo heel veel uit Haha!
Hoe zijn de klassen daar meestal? Is t B ook weer supersimpel of toch een beetje gelijk aan t L hier in NL? Heeft iemand misschien foto's van de cross?

Ik heb vandaag trouwens een e-mail gehad van Pleun vd Marel dat het nu officieel is dat je als je hier M-startgerechtigd bent (minimaal L+10) je Lo (L zonder wp) mag starten in België. Er bleken toch nog wat meer ruiters met die vraag te zitten Clown

Ik vraag me zowieso af hoezo je in België een klasse lager moet starten als hier in NL Verward wat ik tot nu toe in België als B cross heb gezien was echt supersimpel t.o.v. de Nederlandse L. Daarvoor ga je toch niet naar België....

tenemieken

Re: CNC Brugge 12-13 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 20:38

Brugge is zeker een mooie cross Ja ik ga dit jaar ook weer...

mooie dressuurpleinen,mooi springparcour (voor beginnelingen wel erg laag) en mooi crossterrein. je kan er veel zien en alles goed volgen.

het ene jaar is de cross wat zwaarder dan de andere jaren... voor beginnelingen is hij niet super moeilijk maar ook weer niet super simpel. 2 waters,paar grachten,opsprong,... je krijgt wat vanalles voorgeschoteld.

ik heb denk ik wel foto's in mijn profiel staan van beginnelingen. heb er ookal licht gereden en het is echt een fijne cross.

s'avonds ook altij goeie ambiance Ja.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 21:42

ik heb de L reeks in Tongeren gereden, en dat was toch wel beduidend meer dan het L in Nl.

Maar dat was toch al bekend Verward Staat zo in het reglement. Of bedoel je het L-open specifiek? Daar zie ik het voordeel niet zo van toch, als je de gewone L reeks start, tellen je punten gewoon mee.

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-06 16:41

Klinkt leuk! (en trouwens ook wel leuke fotó's Vingers aflikken Tenemieken) Gelukkig. Ik heb in april in Overpelt gestart en dat was dus echt heel simpel. Maar dat was een LRV wedstrijd, dan zullen de KBRSF wedstrijden wel wat zwaarder zijn. Ik ga geen 3 uur rijden om dan zo'n simpele cross te moeten rijden.
Klasse L open omdat ik nog best wat wedstrijden op de planning heb staan en het niet erop wil gokken dat ik nét voor t NK overmoet naar t L... Ben ik soms de enigste die zich daarover zorgen maakt.... Sigaar er zal vast nog wel eens wat fout gaan, maarja als niet heb ik wel een probleem.

Maar t schijnt dus wel gezellig te zijn daar in Brugge Haha! Patricia had dat geloof ik ook al eens gezegd Ja is t trouwens een grote wedstrijd?

tenemieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 16:56

het is er heel gezellig... leuke feestjes Ja

ik vind het groot genoeg,je kan overal makkelijk naartoe enzo. je hoeft geen fiets te nemen om naar de cross ofzo te gaan kijken. (als je op de dagparking staat wel natuurlijk).

Brugge is echt één van onze leukste crossen in Belgie normaal...

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 10:22

Brugge is leuk, maar niet mijn voorkeur. Ik vind dat er mooiere cross wedstrijden zijn in Belgie als Brugge. Gezellig is het wel.
Reeks B was makkelijk...Ben er nu 3 jaar oprij geweest.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 16:17

Hey, mag iedereen die in Nederland officieel B start ook daar B rijden? Ik heb een hoop vrienden in Brugge wonen.
Lijkt me gaaf om daar ook een keer mee te rijden.
Maar ik ben nog nooit op een wedstrijd geweest waar ook overnacht moest worden. Hoe gaat dat in zijn werk? Hoe vind je stalling voor je paard? En wat zijn ongeveer de kosten?
Tot wanneer kan je trouwens inschrijven voor deze wedstrijd?

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 16:21

tot twee weken voor aanvang van de wedstrijd

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 16:40

OK, wat goed.Dan ga ik overleggen hierof ik de auto, de trailer en een groom dat weekend mee krijg.
En ik moet natuurlijk nog uitzoeken hoe hetzit met stalling en alle kosten...

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 16:43

Maar de klassen in Belgie worden zwaarder gebouwd... ja mag daar B starten als je hier L bent of de wp's voor het L hebt..

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 17:32

maar ik ben hier B met winstpunten... mar ik daar dan wel B starten? Of is dat meteen veel moeilijker?

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 17:39

b in belgie is L in nederland, je mag daar gewoon starten.Of het moeilijker is is afhankelijk van de wedstrijd. Ik ben er nog nooit geweest, maar de hoogte is gelijk aan L in nederland

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 17:42

Aha... zijn er mensen hier op bokt die ervaring hebben metde B in Belgie en nu eigenlijk specifiek in Brugge?
Want L in Nederland daarben ik nog niet helemaal klaarvoor denk ik...

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 17:45

oo sorry ik dacht dat je al L reed in nederland.
Als dat niet zo is dan mag je alleen starten in reeks b als je startgerechtigd bent in het L in nederland.
En als je dan reeks b bent moet je in het vervolg in nederland ook L starten

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 17:47

Aha... dat maakt het er niet echt simpeler op...
Ik heb in de B hier nu 7 winstpunten geloof ik. Dan ben ik L startgerechtigd toch? Maar ik ben nog niet klaar voor L denk ik. Misschien dat ik dan beter nog een seizoen kan wachten voordat ik naar Belgie ga om te starten...

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 07:34

Als je hier startgerechtigd bent in het B om L te starten, mag je in België B en Bo starten:

Als je B start moet je daarna hier in NL L gaan starten.
Als je Bo (open) start tellen de winstpunten die je dan zou halen niet mee maar mag je daarna hier in Nederland wel gewoon B blijven starten.