pep_chinook schreef:he daan daar is ze weer die ukkie (zo noemde ik okie op stal)ze ziet er goed uit meid ik kom gauw een keer kijken bij je hoor.
enne ik weet wel zeker dat we nog veel van haar gaan horen hoor daan en okie zijn super(daan en chinook ook trouwens wanneer kom je haar weer uit proberen daan?) .
want he daan chinookie is het een beetje kwijt geloof ik ze heeft weer buitenbak kuren jij weet wel wat ik bedoel .(toch)
maar groetjes aan iedereen thuis ik ga gauw een keer de auto pakken en van beverwijk naar je toe komen .
gr van eeef sandor en cheyenne en knuf van chinook en pootjes van indian en apache
Heey Eef!
Wat lief dat je gereageerd heb! Natuurlijk mag je een keer bij ons komen kijken! We komen ook echt eens naar jou toe hoor, maar het is de afgelopen periode zo druk geweest.. gelukkig komt de vakantie eraan en dan moeten we maar eens afspreken. Het lijkt me leuk om Chinook weer eens uit te proberen en te kijken hoe ze veranderd is!! Ik heb trouwens iedere dinsdagavond les van Barry bij de Veca stables, misschien wil je daar wel eens komen kijken. We spreken gauw wat af! Groetjes aan San, Cheyenne, Chinook en de Doggies ook van mijn Fam!!
xxx Daan