Bultje schreef:ik zou maar eens snel gaan bellen want je krijgt idd een start nummer,maar ik heb gehoord dat er mensen in de administratie of iets dergelijks zitten die de wran al is voor veel geld hebben opgelicht
En deze laatste reactie,
Peter Vet schreef:
Bultje,
In je eerste posts geef je aan op een wedstrijd 5 spins te hebben gedraaid, wat een nul score is, en geef daarbij ook aan op welke wedstrijd je dat deed incl de klasse.
Nou zijn er vier ruiters met een nul score te vinden op de wedstrijd uitslagen lijst, wat ik eigelijk best wel jammer vind voor drie van deze deelnemers.
Grappig ook om te lezen is in je tweede posts, dat jij ge pb kan worden met vragen over de NRHA, omdat je daar nog wel wat van weet. Wij zelf doen vaak mee bij de NRHA, en hebben ons ook wel eens vastgehouden aan de dingen die wij van horen zeggen hadden, en nu na drie jaar komen wij er toch achter, dat dit niet altijd de juiste info bleek te zijn.
Dus zodoende pb of mail ik nu vaak met vragen en of zaken waar ik het naatje van de kous van wil weten, rechtstreeks met bestuurders van de desbetreffende organisatie waar ik een vraag aan heb, of waar ik wat over gehoord heb. Dit werk vaak heel verhelderend, en voorkomt dat er indianen verhalen, over zeer belastende zaken die wereld in geholpen worden.
Nou weet ik toevallig best wel wat van de WRAN, dus als je wat wil weten, mag jij mijn mailen. peter.vet@wxs.nl of per pb als je anoniem blijven wilt, wat eigelijk nu toch wel jammer zal blijven voor de andere drie ruiters met een nul score op de wedstrijd die jij aanhaalde.
Vriendelijke Groeten Peter Vet
waarna het topic werdt gesloten(terecht of niet laat ik in het midden) ben ik van mening dat dit niet zomaar achter slot en grendel mag verdwijnen.
Er is iemand(waarschijnlijk meerderen) die er van uitgaan dat er dingen binnen de bestuurders kamer gebeuren die niet door de beugel kunnen.
Ik ben van mening dat dat niet gebeurt en er hier aantijgingen worden gemaakt die onze sport niet kan en wil hebben.
Dus graag concrete feiten en geen losse kreten.
, maar dat is weer wat anders.

aan het werk jij