[WN] Startnummer?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Startnummer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 12:22

He,

ik heb me aangemeld bij de wran als lid, is betaald en dergelijke. Maar dan krijg je toch ook een startkaart of moet je dat erbij kopen?

Want maand geleden heb ik me aangemeld maar heb nog steeds niets. Dus hoe zit dat precies?

gr [***]

bultje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 13:14

ik zou maar eens snel gaan bellen want je krijgt idd een start nummer,maar ik heb gehoord dat er mensen in de administratie of iets dergelijks zitten die de wran al is voor veel geld hebben opgelicht

Rob_H

Re: Startnummer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 13:48

Hee Bultje!!! Het is niet de bedoeling dat waar je s'nachts over droomt dat je daar overdag over praat.

pep_chinook

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 13:51

niels heb je je alleen bij de wran aangemeld zoja dan moet je appart je startnummers aanvragen hoor je krijgt ze niet van de wran bij je lidmaatschap

bultje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 13:53

@blaze de waarheid mag verteld worden toch???

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 13:56

Oke, ik heb me alleen aangemeld dus moet dat snel worden aangevraagd.
Bedankt.

pep_chinook

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 14:19

geen dank

PlauGenGuy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 14:41

Als het de waarheid zou zijn Bultje....???
Waar is jouw stelling op gebaseerd op ervaring uit eerste hand of van horen zeggen. Mijn ervaring met de WRAN/Federatie is dat het goed geregeld is met startnummers en betaling.

Rob_H

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 14:46

bultje schreef:
@blaze de waarheid mag verteld worden toch???

Natuurlijk mag dat,doe ik heel vaak ook nu weer
Dus maw je beschuldiging is de reinste onzin

PeterV

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 15:00

bultje schreef:
ik zou maar eens snel gaan bellen want je krijgt idd een start nummer,

Lid worden van de WRAN is één, en een startnummer aanvragen bij de Federatie is twee.

bultje schreef:
maar ik heb gehoord dat er mensen in de administratie of iets dergelijks zitten die de wran al is voor veel geld hebben opgelicht

Wat moet ik hiermee?
In de eerste alinea maak ik het heden uit op, en de tweede alinea het verleden.
Ik weet niet waar jij deze wijsheid vandaan hebt, maar als je dit soort van wijsheden te melden hebt, noem dan ook man en paard, omdat nu vele namen in het geding zijn, die hun stinkende best voor deze vereniging doen.

In je tweede quote geef je aan dat de waarheid best verteld mag worden, dus doe dat dan ook gewoon, maar doe dit dan alsjeblieft niet in een suggestieve vorm.

Vr Gr Peter Vet

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 15:12

Wat peter hier zo netjes schrijft bedoel ik dus ook
Niet druppelen maar door pissen

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 15:23

PeterV schreef:
Wat moet ik hiermee?
In de eerste alinea maak ik het heden uit op, en de tweede alinea het verleden.
Ik weet niet waar jij deze wijsheid vandaan hebt, maar als je dit soort van wijsheden te melden hebt, noem dan ook man en paard, omdat nu vele namen in het geding zijn, die hun stinkende best voor deze vereniging doen.

In je tweede quote geef je aan dat de waarheid best verteld mag worden, dus doe dat dan ook gewoon, maar doe dit dan alsjeblieft niet in een suggestieve vorm.

Vr Gr Peter Vet

Maar begrijp ik goed dat de suggestieve melding die in princiepe toch weinig aan de verbeelding over laat, hier dus ook niet ontkend wordt?

PeterV

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 15:51

Francis schreef:
Maar begrijp ik goed dat de suggestieve melding die in princiepe toch weinig aan de verbeelding over laat, hier dus ook niet ontkend wordt?

Opgelicht vind ik een zwaar woord, en na mijn weten is dit ook nooit gebeurd. Dus ontken ik dit, voor het geen wat ik weten kan.
Verkeerd geld uitgeven, BV dat de ene hand weet niet wat de ander uitgeeft, of je geld uitgeven aan andere prioriteiten, terwijl er BV gebruik gemaakt kan worden van gratis diensten, zijn gebeurtenissen en of besluiten waar over te twisten valt.
Zoals altijd kan je het geld maar één maal uitgeven, en binnen menig gezin, bedrijf, vereniging, organisatie, enz. enz. worden besluiten ter discussie gesteld op dit gebied, daar bepaalde investeringen niet de gewenste garantie billijken in BV de toekomst!

Oplichten is een aantijging, en gezien dat de meeste verenigingen door vrijwilligers in stand gehouden worden, vind ik het niet fair om dit suggestief te uiten. Als iemand en of in dit geval de WRAN wel opgelicht geweest zou zijn, zal ik daar zelf een steentje aan bijdragen om zo’n persoon aan de hoogste schandpaal te knopen die er is. Het geld van deze vereniging is voor het grootste deel afkomstig van de leden, en wij weten dat de meeste van deze leden moeten bikkelen om hun staande te houden is de sport.
Sponsoren zijn dus welkom, wat zeg ik zeer welkom, om deze sport de door ontwikkeling te geven die het verdient, maar dit soort van berichten zouden het kunnen veroorzaken dat het kleine beetje sponsorwerking, door zulke stupide uitspraken op bokt, ons door de neus geboord kunnen gaan worden, voor iets wat niet of nooit gebeurd is.

Vriendelijke Groet Peter Vet

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 15:53

Francis schreef:

Zo kun je het ook lezen,maar je kunt ook lezen dat de huidige bestuurders zich daar zeker niet aan schuldig maken en dat de gewezen bestuurders met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zich daar niet aan schuldig hebben gemaakt.
Dus kortom noem man en paard

cooky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 17:46

ik heb gehoord dat...

dat stukje zin zegt in mijn ogen al genoeg. de klokken horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt
ben het eens met de reacties voor mij: voor je zulke beschuldigingen uit, zorg dan toch ook dat je zelf weet waarover je spreekt...

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 21:11

Komkommertijd

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 06:52

Bultje,

In je eerste posts geef je aan op een wedstrijd 5 spins te hebben gedraaid, wat een nul score is, en geef daarbij ook aan op welke wedstrijd je dat deed incl de klasse.
Nou zijn er vier ruiters met een nul score te vinden op de wedstrijd uitslagen lijst, wat ik eigelijk best wel jammer vind voor drie van deze deelnemers.
Grappig ook om te lezen is in je tweede posts, dat jij ge pb kan worden met vragen over de NRHA, omdat je daar nog wel wat van weet. Wij zelf doen vaak mee bij de NRHA, en hebben ons ook wel eens vastgehouden aan de dingen die wij van horen zeggen hadden, en nu na drie jaar komen wij er toch achter, dat dit niet altijd de juiste info bleek te zijn.
Dus zodoende pb of mail ik nu vaak met vragen en of zaken waar ik het naatje van de kous van wil weten, rechtstreeks met bestuurders van de desbetreffende organisatie waar ik een vraag aan heb, of waar ik wat over gehoord heb. Dit werk vaak heel verhelderend, en voorkomt dat er indianen verhalen, over zeer belastende zaken die wereld in geholpen worden.
Nou weet ik toevallig best wel wat van de WRAN, dus als je wat wil weten, mag jij mijn mailen. peter.vet@wxs.nl of per pb als je anoniem blijven wilt, wat eigelijk nu toch wel jammer zal blijven voor de andere drie ruiters met een nul score op de wedstrijd die jij aanhaalde.

Vriendelijke Groeten Peter Vet

Romkabouter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 08:19

nielsd schreef:
Oke, ik heb me alleen aangemeld dus moet dat snel worden aangevraagd.
Bedankt.

Niels is geholpen, dus dit topic kan op slot.