Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

the_nollie schreef:Als je wilt verongelukken moet je je paard LEREN banken. Lijpe oliebol
the_nollie schreef:. Lijpe oliebol
Nonce schreef:the_nollie schreef:. Lijpe oliebol
Reactie lijkt me ook wat gortig, zegt meer over de persoon die dit er neerzet....
gr. NONCE
Zegt iets over mij vind je? Vind het gewoon een absurde vraag waarmee dit topic begonnen is. Kunt zelf toch op je vingers natellen dat je zoiets absoluut niet je paard moet aanleren of ben k nou de enige die dit een relatief gezien DOMME vraag vind. Nonce schreef:Jeetje zeg, wist niet eens dat het bestond, maar kan dus wel...
Ze heeft twijfels of haar paard een bepaalde hindernis zou redden, een groot blok, met daarop allemaal boomstammen.....
Er werd haar verteld dat ze haar paard dan beter kan leren banken, zodat ze de hindernis wel red, wat ik wel weer gevaarlijk vind, omdat boomstammen nou niet bepaald vlak zijn......
dank voor reactie.....
gr. NONCE
Lielle schreef:waarop baseer je dat? Als je paard bankt op de sprong - met opzet of niet - betekent dat echt geen uitsluiting zolang je maar de juiste sprongen inde juiste volgorde tussen de rode en witte vlaggen door springt.

Citaat:3. Verder hebben de volgende fouten uitsluiting tot gevolg: a. Een niet herstelde vergissing in het parcours. b. Het niet springen van een hindernis of het niet respecteren van een rode of witte vlag in het wegparcours en de cross. c. Het springen van een reeds gesprongen hindernis. (m.u.v. combinaties). d. Het springen van een hindernis in de verkeerde volgorde. e. Alle andere redenen, elders in dit reglement vermeld.