[WN] geen paspoort, wel chip en papier.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Henla

geen paspoort, wel chip en papier.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-06 13:57

Toen ik Roshni heb gekocht zat er geen paspoort bij. De eigenaresse zei toen dat roshni wel gechipt zou zijn, maar zij had van de fokker geen paspoort gekregen (weet de reden daarvoor niet meer). Ik heb ook nog niet gecontroleerd of roshni wel een chip heeft. Mij maakte dat toen niet zo veel uit, omdat ik roshni graag wilde hebben. Een paspoort kan ik er vast nog wel bij krijgen. Helaas heb ik alleen ook geen stickers met een chipnummer.
Weet iemand hoe ik er dan een paspoort bij kan krijgen? Waar kan ik dat regelen? Had laatst een site gevonden met info over een paspoort aanvragen als je wel paard wel een chip had, maar ben de site kwijt.
Kan iemand mij helpen ???

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 13:58

Je kunt de da vragen om de chip te lezen, heb je gelijk het chipnummer. Daarmee kun je dan verder gaan zoeken.

piggeljay

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 16:56

even contact op nemen met jürgen v/d holst in Stroe hij verzorgt de paspoorten ik heb een paard gekocht in belgie waar alleen een kaartje bij zat met een chip nummer maar geen sticker en bij mij is het ook goed gekomen en ik kreeg keurig mijn paspoort toe gestuurd

Henla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-06 17:17

oke, bedankt. Gaan we dat even proberen.