Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) wel even kijken omdat er bekenden meedoen in de oefencross. 
ma_rie_tje schreef:ik ga zeker kijken!
|Tis toch bij mij om de hoek!
Fair schreef:Ik kom ook kijken! Het is voor mij ook om de hoek
Heb er echt zin in, vorig jaar was super
). Ik zou eigenlijk 2 paarden starten in vlietland, maar ik rijd alleen djinny in het M. Killea gaat niet mee naar vlietland dit jaar.miss_jumpy schreef:ma_rie_tje schreef:ik ga zeker kijken!
|Tis toch bij mij om de hoek!
Kan je niet meedoen dan, vanuit stompwijk kan je lopen![]()
![]()
Ik heb ff in je profiel gespiekt omdat ik zelf jaren in voorschoten gewoond heb maar ik denk niet dat ik jou ken.
) Simmie schreef:Ik kom ook naar Vlietland. Coupons al wéken geleden gepost (10 april al). Ik zou eigenlijk 2 paarden starten in vlietland, maar ik rijd alleen djinny in het M. Killea gaat niet mee naar vlietland dit jaar.
Zij gaat een week later mee naar Wieringerwerf. We (ik, hubbie, vriendin en haar hubbie) maken er dan een lang weekend weg van.
CoriienRN schreef:kan je je ook inshcrijven voor allen de cross ik heb geen startkaart, dus zou ik graag mee willen doen met me pony.
Lielle schreef:Simmie schreef:Ik kom ook naar Vlietland. Coupons al wéken geleden gepost (10 april al). Ik zou eigenlijk 2 paarden starten in vlietland, maar ik rijd alleen djinny in het M. Killea gaat niet mee naar vlietland dit jaar.
Zij gaat een week later mee naar Wieringerwerf. We (ik, hubbie, vriendin en haar hubbie) maken er dan een lang weekend weg van.
Gaan jullie niet naar Aken?
miss_jumpy schreef:CoriienRN schreef:kan je je ook inshcrijven voor allen de cross ik heb geen startkaart, dus zou ik graag mee willen doen met me pony.
Hoi CoriienRN, jij zou je kunnen inschrijven voor de oefencross pony's , als je tenminste niet ouder bent dan 18, anders kan je inschrijven voor de oefencross paarden. Voor de oefencross hoef je geen startkaart te hebben en je rijdt alleen het "crossparcours".
* zucht voelt zich dan oud
moet eerst even over legen met MILLIE hier op bokt of ze dan nog niet opvakantie zijn
dus ik hoop echtmee te kunnen doen, volgende week goed oefenen met wal lessen (cross) in ermelo
met de instructie week.
marieketencate schreef:Er zijn nog wel kaarten voor de cross, toevallig heb ik gister nog gekeken, wil er ook wel heen!
In Vlietland start ik Pico in het M. Heel misschien wel Wuppie in de B, maar ga iig niet 2 keer op en neer rijden, dus ik denk dat Gorssel zijn eerste start wordt.
Heb nog niet ingeschreven MJ, maar ik neem aan dat het nog niet vol zit?