Weet iemand of het mogelijk is om oude uitslagen op te vragen of heeft er iemand nog oude uitslagen. Mijn eerste paard Mahmut heeft zo rond 1987 een aantal 100 km ritten gelopen (volgens mij ook een 160km) en ik zou het wel leuk vinden om deze boven water te halen (Mahmut leeft al een aantal jaren niet meer). Ook onze oude ruin Djlaly (nu 28 jaar) heeft erg veel ritten achter de rug (geloof 160 km), hij werd toen bereden door Corine Mout, dit ook in 1980.
Ik weet dat het voor vele te lang geleden is maar wie weet dat ik de resultaten op de een of andere manier toch nog kan vinden.
Ik zal eens in de kast kijken bij mijn ouders of ik daar nog wat informatie kan vinden We draaien ruim 18 jaar mee in de endurance, dus in de loop der jaren is er een hoop verzameld
Als de paarden met een Nederlandse ruiter 160 km heeft gelopen dan is dat bekend (is in dit geval niet zo trouwens). Hier is een overzicht te vinden van de Nederlandse ruiters/paarden die 160 km gereden hebben en de ruiters/paarden die een EK/WK gestart zijn. http://www.joaneikelboom.nl/endurance/endurance.html
Van andere ritten is het lastig om een overzicht te krijgen denk ik. In die tijd was de endurance in Nederland nog amper georganiseerd. Pas vanaf 1990 werd er door Nederlanders op het hoogste niveau gestart.
Maar je hebt het ws over paarden die in het buitenland en door buitenlandse ruiters zijn uitgebracht. Dan zou ik contact opnemen met de desbetreffende bonden. Zij kunnen je vast meer vertellen. In bijv Frankrijjk en de VS is de endurance al langer georganiseerd.
Djilali heeft meerdere 100 km ritten gereden, echter nooit 160 km. Ze hebben wel aan de start gestaan van de 120 km, maar na de eerste rust heeft Corine besloten de wedstrijd te staken, omdat hij niet helemaal zuiver liep na een slippartij op zeer glibberige bodem.