[WN] je hebt.....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

8secondride

je hebt.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 12:57

De National cutting horse association, met een druk bezette low land cutting tour... De dutch teampenning association, met een stel druk bezochte wedstrijden voor de highpoints..... cattle penning zie je daarbij ook regelmatig voorbij komen, maar.....

Waar zijn de working cowhorse mensen?
geen bepaalde wedstrijden voor....... wordt erg weinig uitgeschreven.. word wel vereden op het NK, maar waar kun je wedstrijd ervaring op doen???

Te weinig animo voor???
Ben er voor aan het trainen maar wedstrijdervraring kan ik er nauwelijks in op doen.

Wie rijden er nog meer Cowhorse??

iski

Re: je hebt.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 16:22

Beetje lauwe respons tot op heden.....zal het aan het voetbal liggen of zit iedereen in de tuin?

Ik vrees overigens dat het kostenplaatje behorende bij deze discipline van het Western gebeuren ook meespeelt.

Maar weet je wat, ga eens mee het Drents-Friese Bos in....lopen genoeg koeien....

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 16:31

Ik rijd wc.. maar dat wist je al.... TJa.. weinig ruiters die dit prachtige onderdeel willen beoefenen helaas.. Op het NK zijn er gemiddeld zo'n 8 deelnemers. En is er een keer een wedstrijd waar WC wordt uitgeschreven... gaat ie niet door zoals in zeijen vorige maand.
Dan is er nog wel af en toe een showexercise op de A-Ok Ranch. Altijd heel gezellig!!!
Ik weet ook niet of er in Duitsland veel WC gereden wordt, ben het nog niet zo veel tegengekomen in de grensstreek helaas.

8secondride

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 16:33

ik denk dat er simpelweg ook geen bokkers zijn die dit onderdeel rijden.......

Ik richt mijn eigen associatie wel op....
RRCHA= Roxanne reined cowhorse association...... (toch al 1 lid )

Maarja, teampenning en cutting is ook nietgoedkoop.... plus de nodige training.

Romkabouter

Re: je hebt.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 17:20

iski schreef:
Beetje lauwe respons tot op heden.....zal het aan het voetbal liggen of zit iedereen in de tuin?

Ik vrees overigens dat het kostenplaatje behorende bij deze discipline van het Western gebeuren ook meespeelt.

Maar weet je wat, ga eens mee het Drents-Friese Bos in....lopen genoeg koeien....

Ehmm, die zijn groter dan de gemiddelde QH

Misschien omdat WC duur is ja....

Jester

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 09:52

Wij hebben vorig jaar een paar dagen op de A OK ranch het onderdeel wc getraind. We vonden het erg leuk en zouden dit best vaker willen doen (we rijden nu onze paarden allround op amateur nivo). Helaas is hier in het westen geen mogelijk om te trainen. Iedere keer naar de A-OK ranch wordt een kostbare aangelegenheid. Het is voor ons toch ruim 3 uur rijden met de paarden heen en weer 3 uur terug. Dus voor 1 dag ga je er niet heen. Voor ons komen er buiten de kosten van het wc trainen/wedstrijden dus ook nog overnachtingskosten voor de paarden en onszelf bij. Helaas groeit het geldboompje in mijn tuin nog steeds niet... dus zullen we af en toe een paar dagen wc training nemen. Wie weet komt er bij ons in de buurt ook een gelegenheid om wc te beoefenen.

ElCamino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 12:13

ik heb hetzelfde probleem, ik rijd ook af en toe naar de AOK -ranch om daar wat te doen maar het is ruim 2 uur rijden, en daarbij erg duur.

Gelukkig oefen ik af en toe op de koeien van de boer waar ik sta als er een paar loslopen...

Tex_Rex

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 13:06

11 en 12 november wordt er in eersel (NB) weer een Crazy Bull Trophy georganiseerd, alleen maar koeienonderdelen waaronder Working Cowhorse, verder weet ik het ook niet...