Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Goh, gek hé dat dat niet mag
Ibbel schreef:Overigens mag je ook een GSM meenemen. Daarmee ben je ook in het voordeel ten opzichte van kleurenblinde mensen die geen lintjes kunnen vinden en het met het kaartleestalent van een deurknop moeten doen, of mensen met het rekentalent van een 2-jarige, die geen 13 km/u kunnen uitrekenen...
En tegenwoordig mag je zelfs een hartslagmeter in klasse I gebruiken.
Dus er mag véél technologie gebruikt worden....
Toydoll schreef:GPS bedoel je denk ik?
Lenneke_ schreef:Mijn grooms missen regelmatig een groompunt. Soms bel ik dan ook wel even dat ze maar door moeten gaan naar de volgende. Anders staan ze daar te wachten terwijl ik toch niet meer kom en missen ze ook de volgende groompunten, dat zou erg vervelend zijn.
Dat vind ik niet echt om je kansen te vergroten.
Lenneke_ schreef:Mijn grooms missen regelmatig een groompunt. Soms bel ik dan ook wel even dat ze maar door moeten gaan naar de volgende. Anders staan ze daar te wachten terwijl ik toch niet meer kom en missen ze ook de volgende groompunten, dat zou erg vervelend zijn.
Dat vind ik niet echt om je kansen te vergroten.
) maar dat doet er ff niet toe. Op een gegeven moment komen we een ruiter tegen die vraagt ons af te stappen. Er was nameljik een paard dat z'n been gebroken had en die lag een aantal meter verderop. De ruiter van dat paard zat op z'n nek om hem te laten liggen. Bij het eerst volgende groompunt stonden al grooms op de organisatie en veearts te wachten.

Ik meen dat je vroeger je gsm verzegeld mee mocht nemen (?), maar ja, dan stop je dus gewoon een andere in je zak.

Lenneke_ schreef:Ik heb het ook niet over constante communicatie. Even vragen hoever de ruiters voor je en achter je bij je vandaan zijn vind ik niet goed. Grooms door laten geven waar je kunt afsnijden ook niet
Djilan schreef:Psydoxy, waarom vind jij het je kansen vergroten als je je grooms laat weten al voorbij een bepaald punt te zijn?
Stel nou dat het 30 graden is en je zou door het mislopen van je grooms je paard niet kunnen koelen of water kunnen geven. Dat zou ten koste kunnen gaan van je paard. Zeker op een wedstrijd met weinig groompunten...
Inn schreef:Lenneke_ schreef:Ik heb het ook niet over constante communicatie. Even vragen hoever de ruiters voor je en achter je bij je vandaan zijn vind ik niet goed. Grooms door laten geven waar je kunt afsnijden ook niet
Ruiters die stukken afsnijden nemen dan toch wel een groot risico. Als je betrapt wordt is je reputatie voorgoed naar de maan, en krijg je een sancties of schorsing dat zou ik er niet voor over hebben. Trouwens ik zou niet kunnen genieten van een overwinning als ik het op een oneerlijk manier heb gedaan.

Psydoxy schreef:Inn schreef:Ruiters die stukken afsnijden nemen dan toch wel een groot risico. Als je betrapt wordt is je reputatie voorgoed naar de maan, en krijg je een sancties of schorsing dat zou ik er niet voor over hebben. Trouwens ik zou niet kunnen genieten van een overwinning als ik het op een oneerlijk manier heb gedaan.
Hoe wil je dit controleren als de groom weet dat hier geen controle punten zijn en de ruiter hierover informeerd, niemand die 't doorheeft....