[WN] Afkik veschijnselen...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DJQuarter

Afkik veschijnselen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 08:35

Hoi allemaal ,

Het is alweer een tijd geleden dat ik online ben geweest.

In november zijn mijn vriend en ik verhuisd en sinds november is mijn merrie even uit handen genomen door een familielid zodat ik alle zaakjes omtrent de verhuizing, verandering van baan etc. even op orde kon stellen.

Ik dacht dat ik wel een jaartje zonder m'n sport kon maar ik krijg ware afkikverschijnselen als ik hier al die mooie foto's zie van de paardjes die ik heb 'zien' opgroeien op bokt en die bloedmooie veulentjes van dit jaar.

Ik mis m'n meisje best wel heel erg maar ze staat goed en krijgt daar ook haar veulen! Ja mensen! Ze is gedekt! Papa; Footwork Finest! Daar moet toch wel zo'n mooi bloedje uit komen dat kan haast niet anders.

Daylight staat momenteel in Frankrijk tussen d'r mams, zussen en alle aanhang. Een kudde van ong.15 Paints op een stuk glooiend grasland. Dus zorgen maak ik me niet, ze kan daar lekker in alle rust d'r veulen krijgen en na het afspenen haal ik d'r weer naar NL. Dan is ze inmiddels alweer 5 en een half. Jeetje en nog steeds niet onder het zadel, ja wel zadelmak maar verder groen...

Voor de mensen die niet meer weten wie Day en ik zijn, hier even een foto van d'r ... (ik hoop dat dat toegestaan is in deze rubriek ...)

http://groups.msn.com/_Secure/0YQAAAJEc ... 686906807[

Groetjes Debbie!

[edit Romkabouter]voor foto's hebben we ITP [/edit]

flashyjac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 08:59

Hi Deb! Ik ben blij dat je Day uiteindelijk toch niet hebt hoeven verkopen, als ik het goed begrijp. Ik ben vreselijk benieuwd wat ze voor veulen gaat krijgen met Footworks Finest, een vréselijk mooie hengst. Je mag altijd bij Jagger langskomen als de afkickverschijnselen te groot worden.. ik woon nu ook meer in de buurt

DJQuarter

Re: Afkik veschijnselen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 09:11

(bedankt Romkabouter ...)

Hoi Gera!

Ik heb haar inderdaad gelukkig niet hoeven verkopen, het is echt m'n grote liefde. Ik heb een goede oplossing gevonden voor m'n tijdgebrek het afgelopen jaar en ben haar nu dus bijna twee jaar kwijt maar dat geeft niet, ze staat daar goed. Ze is en blijft van mij. Zo ik ben inderdaad ook heel erg benieuwd naar het veulen, ik mag het natuurlijk niet zeggen maar wat vlekken zou niet verkeerd zijn!

Jouw paardje ziet er geweldig uit Gera, wat een kanjer! Ik kom graag eens langs en ben ook van plan om weer wat showtjes te komen kijken dit jaar.

Groetjes...

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 13:25

Welcome back!

Fijn voor je dat je een goeie oplossing hebt kunnen vinden. Ik heb vorig jaar zelf ook op het punt gestaan m'n paard bijna te moeten verkopen en ik weet wel dat ik het daar behóórlijk benouwd van kreeg! Gelukkig liep het bij mij ook goed af...

DJQuarter schreef:
Jeetje en nog steeds niet onder het zadel, ja wel zadelmak maar verder groen...

Hee, da's helemaal niet erg.. da's zelfs goéd! Dot is nu 5 en gaat eind deze week pas 'echt' onder 't zadel (dan is m'n zadel af nl.) En ik ben blij dat ik, hoewel niet gepland, ik zo lang gewacht heb. Het gaat zó makkelijk nu, ze kan het psygisch goed aan, pakt alles heel snel op enz. enz. Ze kunnen het gewoon veel beter aan als ze een jaartje (of twee) ouder zijn. Plus dat het lichamelijk natuurlijk ook veel beter is.
Je zult zien dat je straks dat zadel er zo op legt en er zo mee weg rijdt... Gaat hélemaal goed komen.
Benieuwd naar je veulentje, klinkt als horseheaven waar ze staat, dus die zal een heerlijke veulentijd tegemoed gaan. Fijn hoor...

JoesPleasure

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 13:56

Ben je naar Hellevoetsluis verhuisd? Is daar ook een westernstal dan? Ik woon in Heenvliet en mijn paardje staat in Hekelingen.
Hoop dat je dadelijk weer van je paardje en veulen kunt genieten!

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 14:27

Leuk weer wat van je te horen!
Leuke hengst heb je gekozen! , is daylight al dragend en zo ja, waneer komt het veulen?

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 21:18

Hoi!

Ja het was in één keer raak en het veulen is van degene waar ze nu staat, als ik het goed heb is ze in maart geïnsemineerd dus dan komt het februari waarschijnlijk...

Ik ben zoooooo benieuwd! Het is zeker een gave hengst! Ik zou de dracht enz. het liefst zelf willen begeleiden en ervan willen genieten maar aan de andere kant kan ik me nu ook niet hechten aan het veulen...

Groetjes Debbie