[WN] mooslarque!!!! wie gaat er heen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Frosti4

mooslarque!!!! wie gaat er heen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 11:33

hoi allemaal,
wie gaan er allemaal naar mooslarque en hoe? wij willen met een aantal van onze stal rieky gaan aanmoedigen. gaan jullie vliegen of met de auto en hebben jullie een hotel geboekt of verblijven jullie ergens anders?
groetjes

kizzin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 15:42

Wij gaan ook, we vertrekken donderdag met de auto en hebben een hotel gevonden op ca. 10 km. afstand. Wij gaan om Grischa Ludwig aan te moedigen, die ons paard daar start. Natuurlijk juichen we voor iedere nederlander keihard mee!!

ilseb

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 07:57

Yes, ik ga ook! Heb er onwijs veel zin in!

Frosti4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 09:38

kizzin schreef:
Wij gaan ook, we vertrekken donderdag met de auto en hebben een hotel gevonden op ca. 10 km. afstand. Wij gaan om Grischa Ludwig aan te moedigen, die ons paard daar start. Natuurlijk juichen we voor iedere nederlander keihard mee!!

hoi kizzin,
hoe lang rijd je erop en zou ik mogen weten hoe dat hotel heet?
veel succes met jullie paardje daar he ik zal hem/haar in de gaten houden.

horsea

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 20:32

Ik ga ook weer, al weer voor de 3e keer! We zouden eigenlijk vrijdag ochtend 4 uur vertrekken maar omdat mijn school lastig doet kan ik pas vrijdag middag weg super balen natuurlijk! mis ik heel de voorrondes. Gelukkig nog wel de finales dus

Ik ga er voor de 3e keer weer van genieten en euhm....ik ga natuurlijk iedereen aanmoedigen

InekeP

Re: mooslarque!!!! wie gaat er heen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 15:54

Helaas wij hebben dit weekende wedstrijd in Haaksbergen.

Mooslarge is ongeveer 800 km, ligt tegenover Basel. Bij de rijhal etc is een appartementencomplex waar je luxe appartementjes kunt boeken. Kijk daarvoor op de site van mooslarge ik geloof ;wwwhorseacademy.fr ? anders ff googlen

Er is ook een golfbaan bij,voor de golfliefhebbers.

Veel succes met FF !!!!

Vorig jaar zijn we er geweest en het is echt heel gaaf. vergeet niet 's nachts je wekker te zetten. Dan rijden de prof's vaak de paarden in de showarena.

horsea

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 17:06

BALEN!

ik zou ook weer mee gaan naar Mooslargue maar mijn school werkt vreselijk tegen. Ik zit zowel vrijdag als maandag (de dagen dat ik nog in Frankrijk zou zitten) bom bol met school examens waar ik niet onderuit kom en die ik niet kan inhalen! Nu zit er niets anders op dan thuis blijven....

Ik baal echt als een stekker

Tenfold

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 13:00

Het was ook dit jaar weer een hele gave wedstrijd! En de trainingen zijn minstens zo leuk om te bekijken.
Die accomodatie is geweldig, met een fantastische bodem!

Jolande

Re: mooslarque!!!! wie gaat er heen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 13:42