Maarten was net voor ons aangekomen en stond ons al op te wachten.Na de voorkeuring met HF 52 en locomotie A konden we een starttijd aanvragen en ik mocht om 11.10 uur starten (klasse I). Omar had er al erg veel zin in en stond te trappelen van ongeduld. In het begin was hij erg kijkerig door de open vlakte met weilanden en boerderijen maar na een tijdje kwamen we gelukkig in het bos uit. De route was super aangegeven en de bodem ook erg goed met mooie brede en hard paden. Op de p/a aangekomen met hf 48 mochten we meteen door. Net voor de p/a kwam ik Suus tegen met Morris en na de p/a zijn we tot 2 km voor de finish samen opgetrokken. Erg gezellig en de paarden vonden het ook prettig om samen te rijden en trokken zich aan elkaar op! Ik ben deze keer door blijven draven en stukje galop tot de 1 km voor de finish en Omar en ik kwamen uiteindelijk bij de finish aan met HF 50
Bij de nakeuring HF 44 en weer een A voor locomotie met de opmerking van mijn grooms dat hij makkelijk een klasse II aankon, want hij zag eruit of hij nog een rondje wou
Omar en ik zijn uiteindelijk 8e geworden met 12.871 km p/u. Ben echt super trots op mijn mannetje! Gisteren heeft hij lekker de hele dag in de wei gestaan. 's Middags een rustig rondje Twiske gemaakt, waar meneer duidelijk anders over dacht, want hij moest zich bewijzen tegenover het paard van mijn vriendin en ging een wedstrijdje in harddraven aan
Ben erg tevreden met ons resultaat en we hebben nu onze 4e klasse I goed uitgereden
Maarten, Tamara en mams heel erg bedankt voor het groomen
Hier nog een paar fotootjes
Voorkeuring, Omar kijkt alvast waar de start is, hij heeft er zin in :lol:

1 van mijn supergrooms Tamara met Omar

Vlak voor de P/A

Vlak voor de finish

Supergrooms Maarten en mams
Hoop dat we het dan weer zo goed doen