[WN] vliegbasis Soesterberg steun het initiatief van>>>&

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kayenty

vliegbasis Soesterberg steun het initiatief van>>>&

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 21:45

Initiatief vliegbasis

In het kader van het burgerinitiatief is door de heer T.R. Koster, woonachtig te Soesterberg, het initiatief genomen om de raad te vragen het inititiatief om een deel van de vliegbasis een deel te reserveren voor de paardensport op de agenda te zetten. Hieronder vindt u de inhoud van zijn voorstel:

Op een deel van de vliegbasis, in de hoek bij de uitkijkplaats, een deel reserveren voor de paardensport in een ruime zin van het woord. Er zullen diverse soorten paardensport beoefend kunnen worden zoals Draf en ren sport, springsport, dressuur, westernsport, polo, mensport etc.
Eventueel de rest van de basis omvormen tot bosgebied met ruiterpaden zodat geen drukke verkeerswegen hoeven worden overgestoken.

Indien u de heer T.R. Koster wilt steunen om dit onderwerp op de agenda van de raad te krijgen dan kunt u hier het ondersteuningsformulier invullen.

Zoals u kunt lezen in de informatie over burgerinitiatief op deze website zijn er minimaal 50 steunbetuigingen nodig om het onderwerp te agenderen voor de raadsvergadering.

Vul in en steun het plan van dhr Koster:
http://www.soest.nl/smartsite17309.dws

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 23:41

Ik heb hem in gevult en verzonden.
Een mooie plek hoor voor de paardensport

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 07:36

Ik heb 'm ook ingevuld, vraag me alleen af of het zin heeft aangezien ik niet in de betreffende gemeente woon.

mehlika

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 08:29

Slimme zet, daar zijn wij ook nog mee bezig geweest Alleen waren we net een paar jaartjes te vroeg...

Yosan

Re: vliegbasis Soesterberg steun het initiatief van>>&

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 17:12

Hoi, ja ik het ook ingevuld.
Als dit idee door gaat, kunnen we misschien een keer daar gaan rijden.

Groetjes van sandra

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 10:52

ook ik heb hem ingevuld

Natural_K
Woonplaats: fryslan boppe.. k voel me nog steeds een drenth!!!!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 13:28

Ingevult! wat mij opvalt is dat de ruiters binnen defensie (lees vliegbasis soesterberg = militair complex) vaak een hoop phoeha over western rijden vertellen.... dit is onterecht! ik ben zelf militair en rijd western.. Dus doordrukken die handel.. dan kunnen we ze een poepie laten ruiken!

MissPippin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 16:02

id is leuk, maar de vliegbasis heeft al een bestemming, sorry!

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 16:07

Vertel

FlyingHigh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 19:59

Reed er vanmorgen langs, mooi gebied daar! Sunnygirl, jij weet iets wat de gemiddelde burger niet weet? Vertel vertel......

Kayenty

Re: vliegbasis Soesterberg steun het initiatief van>>&

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-06 11:38

Toppie zeg dat jullie allemaal enthousiast zijn. Nu maar hopen dat zoveel mogelijk mensen inzien dat dit een leuke aanbesteding is voor de Paardensport. Volgens mij maakt het niet uit of je in de desbetreffende gemeente woont om je stem te laten horen. Ikzelf woon ook niet in deze gemeente nnaar biedt wel mijn steun aan. Ten slotte moet het voor iedereen toegankelijk worden om nog meer rij plezier te beleven. En wie weet als het doorgaat kunnen we een meeting plannen met z´n allen

Blunneke

Re: vliegbasis Soesterberg steun het initiatief van>>>&

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 09:47

Ik heb net ook getekend.

Ik betaal hier 70 euro (!!!!!!) per jaar voor die bosvergunning om mezelf vervolgens te mogen manouvreren tussen schreeuwde respectloze kinderen en wandelmensen op ruiterpaden (!) in de Soesterduinen, Vlasakkers etc, en elke keer het stereotype rondje te rijden gezien er een, naar mijn mening, groot gebrek is aan ruiterpaden!

Ook zijn er weinig (WESTERN) wedstrijden in midden Nederland

Kortom,

doek de helft vliegbasis (waar alleen maar geluidsoverlast van af komt) maar op Haha!

__Suzanne__

Re: vliegbasis Soesterberg steun het initiatief van>>>&

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 12:35

Majella001 schreef:
Ook zijn er weinig (WESTERN) wedstrijden in midden Nederland
Off topic: maar is de laatste tijd juist enorm verbeterd, met de WRAN-wedstrijden in Bunschoten en Kootwijkerbroek die er vorig jaar en dit jaar zijn bijgekomen! Hulde voor de organisaties!