Ik vraag me af wat er nou zo leuk is om western te rijden..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
stefoo schreef:Ik rij zelf geen western.. maar vind het kijken naar western wedstrijden wel erg leuk..
Ik vraag me af wat er nou zo leuk is om western te rijden..
of neem is een lesje! Sheelah schreef:Volgens mij heeft tie het ook wel is gedaan of niet stefoo? Teminsten in je profile staat een foto van jou op een westernpaardje!
, maar hij is nog steeds niet om!! dus MAAK ER MAAR EEN WESTERNRUITER VAN !!! hahah
SuperrrPaint schreef:Sheelah schreef:Volgens mij heeft tie het ook wel is gedaan of niet stefoo? Teminsten in je profile staat een foto van jou op een westernpaardje!
haha jep dat heeft die, hij heeft op mijn lieve paintje gezeten, maar hij is nog steeds niet om!! dus MAAK ER MAAR EEN WESTERNRUITER VAN !!! hahah
![]()
SuperrrPaint schreef:haha jep dat heeft die, hij heeft op mijn lieve paintje gezeten, maar hij is nog steeds niet om!! dus MAAK ER MAAR EEN WESTERNRUITER VAN !!! hahah
![]()
okee!
stefoo schreef:Ik wil gaan springen,, ik vind dat gewoon echt leuk.. Die hoogte, steeds een stukje hoger, kijken wat jij en je paard kan
Sheelah schreef:Jaa je moet denk toch echt voor je zelf gaan kijken wat je nou echt leuker vind!!!
Ben je ook al op spring wedstrijden geweest?
En al lessen gehad zowel in het springen als western???
stefoo schreef:ja misschien wel he,, Maarja haha het ziet er erg leuk uit.. Maar de dingen die je doet,, koeien achterna zitten lijken me niks en die sliding stops ook niet haha,, je weet nooit wat er nog gaat komen,, maargoed ik vroeg me af wat jullie leuk vinden aan western,, De slidings ofzo ..
stefoo schreef:jaaaahaha Jij wil gewoon dat ik western ga rijden haha..
stefoo schreef:jaaaahaha Jij wil gewoon dat ik western ga rijden haha..
stefoo schreef:Ja Hij is wel een goede vriend van me ja.. Zie hem iedere dag,, He paintje
Waarom neem je geen lesje?? SuperrrPaint schreef:stefoo schreef:Ja Hij is wel een goede vriend van me ja.. Zie hem iedere dag,, He paintje
zo zou je het wel kunnen noemen jaWaarom neem je geen lesje??
[/quote]
)
Yeahh I love it! rudi schreef:Het een zijn met je paard, zonder sporen in zijn buik te duwen en aan zijn teugels te hangen (ok beetje overdreven maar toch)
Ik vind het heerlijk, het voelt vrij, en je paard geniet duidelijk van de vrijheid. Hij mag lopen hoe hij wil met zijn hals enzo!
Ook is het een geweldig gevoel je paard te kunnen sturen zonder direct contact met de mondYeahh I love it!