Kom ik vandaag op stal, haal pony uit stal om haar te voeren (dinsdag is rustdag) loopt ze dus onregelmatig met rechts voor....
Ze is met haar been achter het voerhek (loopstal, met van die hekken waar ze doorheen kunnen om te eten) blijven hangen (ze gooit áltijd dat voorbeen door het hek heen, half maaiend, en zit wel is vast) en heeft schijnbaar door getrokken, waardoor haar schouder spier iets verrekt is. Niets ernstigs ofzo, geneest wel weer, maar Zelhem zaterdag zal er wel niet inzitten.
Hoe werkt het met afzeggen? Je startgeld krijg je neem ik aan niet terug...
Kan je wel met een ander paard starten, zodat het startgeld iig 'verbruikt' word?
ik had in eerste instantie ook afgezegd, gelukkig gaat het nu toch wel door. Zij stuurde mij een mailtje dat ik in principe mijn startgeld kwijt was, maar dat ze wel iets van het bedrag af wou halen als ik de toegangskaarten terug zou sturen. Zou je klasse 1 starten of de kennismakingsklasse, in klasse 1 mag je niet met een ander paard starten tenzij je nog een startkaart hebt!
Ja ik weet ook niet wat ik heb, ik mag duidelijk niet mee doen! Eerst had ik geen groom, had ik die gevonden wou mn pa zijn auto niet uitlenen, toen had ik geen trailer, en nu geen paard Pff, morgen val ik zeker van de trap ..