ik ben sins kort geintresseerd in endurence, (mijn pony houd niet egt van dressuur en springen vind ie helemaal niks.) had er voorheen nog niet zo veel over gehoord en ken ook niemand die het doet.. nu heb ik dus een aantal vragen.. ik heb nog nooit wedstrijden gereden (mijn ouders willen er geen tijd aan schenken) nu word ik in december 18 dus wil ik snel mijn rijbewijs (met aanhanger) gaan halen om snel op wedstrijd te kunnen. aangezien in alleen een beetje recreatief dressuur rij heb ik daar spullen voor.. - dressuur rijlaarzen - hoofdstel (leer met dubbel gebroken bidje) - wintec veelzijdigheidszadel nu vroeg ik me af wat je allemaal nodig hebt om met endurance te beginnen. (of kan dat met deze spullen)en hoe duur het is om alles zo te hebben dat je kunt starten (gewoon het genen dat je moet hebben de rest zie ik nog wel)
en hoe kan ik mijn pony (volbloed arabier) het beste trainen hiervoor.. wat moet een groom allemaal doen en wat gebeurt er allemaal op een groomplek?
Misschien moet je eerst eens de oude topics hierover die in de FAQ genoemd staan doorlezen. Als je dan nog concrete vragen hebt, heb je misschien meer kans op reactie. Je vraagt nu zoveel en zo breed...