rijders in den haag en omstreken?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

rijders in den haag en omstreken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 18:25

Ik wil zelf heel erg graag een keer een kennismakings rit maken. Het probleem echter is dat ik geen rijbewijs heb.
Is er iemand omgeving den haag met wie ik een keer mee mag rijden naar het terrein? Ik heb een hele lieve merrie die zich niet zo druk maakt.

Marjo_Wystan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 07:01

Hey, ik wil ook gaan beginnen Sta in Nootdorp... Maar moet zelf eerst nog veel oefenen & Trainen voor mijn eerste kennismkaingsrit hoor..

Maar waar sta jij?

gentille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 17:11

misschien een domme vraag...
Maar kan je buitenrijden in denhaag dan, haha
is een grote stad toch

play_coy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 17:29

je kan in den haaag wel buiten rijden ja, voornamelijk in scheveningen en wassenaar, maar ik denk ik nog veel meer stukken, mooier landschap dan je denkt, uitzicht over de duinen, lekkere bosstukken.. en t strand

Vippie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 18:37

Als ik na de zomer mn rijbewijs heb (ga in Juli als het meezit afrijden voor mn E) wil ik je wel brengen en helpen hoor. Misschien is Katwijk een idee? Das niet zo ver en voor jou appeltje eitje dat strand. Idee?

Woogy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 21:36

m'n meisje woont in wassenaar bij de renbaan duindigt.
We rijden voornamelijk lekker in de duinen en over het strand en als afwisseling pakken we weleens het haagsche bosch, de straat, of de baan.
ik weet nooit waar nootdorp ligt, is dat niet in de buurt van pijnacker?
Vippie dat is echt een heel lief aanbod, woensdag ga ik als alles goed gaat met iemand rijden en dan richting katwijk. ik heb van nu af meer tijd en dan wil ik vaker in de week richting katwijk rijden, verbaasd me eigenlijk hoe dichtbij het is, denk dat ik er met twee uurtjes ben.
is er in katwijk ook een endurance route dan? of bedoelde je dat meer, om een keertje af te spreken?

nathalia

Re: rijders in den haag en omstreken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 05:41

Op 7 oktober is er een endurancewedstrijd in Katwijk.

Woogy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-06 18:16

okay dan, ik ben nog niet aangemeld enzo, weet ik niet precies hoe ik dat nou allemaal doen moet.