Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

), of een groom kan alleen maar onderweg water hoeven aanreiken.RhealLover schreef:Ik vroeg me toch af, ik heb geen enkele ervaring als groom en het lijkt me erg intressant.
Maar nu de vraag, wat zijn de taken als groom zijnde.
En misschien is dit een interesant topic waar mensen zich kunnen melden die ook meer ervaring willen opdoen als groom, zo hebben we een verzameling in 1 topic enkunnen ruiters in 1 topic daarvoor zoeken.
Dus bij deze is er iemand waarbij ik een keertje meekan als groom? Ben in bezit van rijbewijs en auto.
Groetjes
RhealLover schreef:Ik vroeg me toch af, ik heb geen enkele ervaring als groom en het lijkt me erg intressant.
Maar nu de vraag, wat zijn de taken als groom zijnde.
En misschien is dit een interesant topic waar mensen zich kunnen melden die ook meer ervaring willen opdoen als groom, zo hebben we een verzameling in 1 topic enkunnen ruiters in 1 topic daarvoor zoeken.
Dus bij deze is er iemand waarbij ik een keertje meekan als groom? Ben in bezit van rijbewijs en auto.
Groetjes
Anouar15 schreef:Ik ben ook een beetje aan het rondkijken naar info over de vetgate enzo omdat ik 3 juni m'n eerste klasse 2 rij.
Ik kwam toen deze site tegen
http://www.xs4all.nl/~grootvos/groomenindevetgate.htm