Maar goed nu dus:
Het wordt wel weer een tijd om wat fotootjes te plaatsen van de paarden. Nanda en ik staan inmiddels een maand of 5 in Loenen, na alle strubbelingen rond het vinden van een goede stal in de buurt is de rust teruggekeerd! Nanda's merrie Isa is inmiddels hoog drachtig, nog een week of 4 en dan staat er als alles net zo goed blijft gaan als dat t nu gaat een zoon of dochter naast van haar eigen hengst en merrie!
We hebben 2 weken geleden wat foto's gemaakt temidden van de paardenbloemen, dat heeft werkelijk weer prachtplaatjes opgeleverd, dus bij deze ook gelijk: Nanda weer enorm bedankt! Enne...surpise!!!
Komen ze:
Shadiq:
Bijna papa en zo knap!!!

Enne...springt soms gewoon uit enthousiastme even over een hindernis! Maf paard!

Zo nu en dan ga ik lekker bij de bakrand staan als Nanda Shadiq weer eens war vrije beweging geeft, da's altijd genieten geblazen, wat een prachtpaard!

Dan ook bolle Isa uiteraard!
Lekker rennen ondanks buikje!

Knap koppie! Enne...oog voor detail! Dat bloempje!

"Zien jullie mn buikje wel!?!?!?" >;)

"Zo beter?"

Dan uiteraard ook dikke vriendin [naam], alhoewel...momenteel even een periode van bekoeling... Kunnen momenteel niet met en niet zonder elkaar...stelletje mutsen!
Ook al oog voor detail!

Knap koppie!

Ze was net gewassen, dus nog aan t opdrogen, maar tjonge jonge...ze blijft glimmen!

En dan nu mijn grote vriend! Hij groeit als kool, nog een paar maandjes dan is ie net zo groot als mams! Het gaat erg goed met [naam]! 10 juni doen we mee aan een In Hand Trail clinic gegeven door Corine en wie weet...staan we komend jaar eens ergens in de ring!!!
Tussen de paardenbloemen!

Knap koppie!

Enne tot slot...naast paardenvriendjes heeft [naam] ook rubberen vriendjes...Helaas is ie wel wat hardhandig met ze...deze groene is helaas eergisteren op 2 weken leeftijd in de container beland...
Nu een rode...

Nogmaals bedankt Nanda!!!
Deze foto's zijn eigendom van Nanda, zonder toestemming niet te gebruiken!
hoewel... op die laatste foto is hij heerlijk kinderachtig bezig 
! Kom ik hier ineens allemaal knapperds tegen
.