En bovendien vraag ik mij af of die mensen zich al hebben in geschreven voor het draversklassement van de Dutch Joy endurancecompetitie (zie www.endurancecompetitie.com ). Hoe meer deelnemers hoe spannender natuurlijk
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Ik rij al vanaf '99 endurance met mijn draver merrie Keller Queen.
en ze heeft er een beste nek op zitten voor een merrie.stiggeltje schreef:Je kent me wel, we kwamen elkaar nog tegen bij de start, pa en finish in Laag Soeren. Ik vond dat Cookie van die grappige manen haden ze heeft er een beste nek op zitten voor een merrie.
Dit keer was ik (voor t eerst)de groom en Lhundol met Kelly de deelnemer.
Ja, jou ken ik wel
. Volgens mij lijkt Cookie's nek juist door die manen wat steviger en dikker.

Karin schreef:Vergeet Mandy met Navy, Mirjam met Salty en Nina met Rex niet.

Westernfreak schreef:Heb me gisteren ingeschreven voor de endurancecompetite klasse 2 en hoop dat de mensen van dravers.nl me ook even goedkeuren voor deelname aan de dravercompetitie
Flew schreef:Ik ga 17 juni voor het eerst starten met mijn draver.
Flew schreef:Het draverklassement? Wat is dat?
Toydoll schreef:Ik mag een draver starten van andere eigenaar, maar ik vraag me af, hij komt van de baan af en loopt dus ook zwaar debiel, komen ze dan wel door de keuring heen?
Hij loopt kort en heel wijd achter, het ziet er gewoon niet uit.
Westernfreak schreef:Nou ja zeg...niet zo denigrerend over dravers!
Die van mij heeft ook op de baan gelopen en loopt wijd achter in draf, maar tot nu toe hebben we bijna alleen nog maar A'tjes gehad!
Een paard wordt pas afgekeurd als het onregelmatig loopt, niet als het wijd loopt. Krijg er wel vaak opmerkingen over trouwens.
die rare dravers ook 
Westernfreak schreef:Toydoll schreef:Ik mag een draver starten van andere eigenaar, maar ik vraag me af, hij komt van de baan af en loopt dus ook zwaar debiel, komen ze dan wel door de keuring heen?
Hij loopt kort en heel wijd achter, het ziet er gewoon niet uit.
Nou ja zeg...niet zo denigrerend over dravers!![]()
. Maar ik heb wel elke keer een A gekregen. Puur omdat ze wel gewoon rad loopt, hoe "debiel" ook.