[WN] Federatie moeilijk bereikbaar

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bonnigje

Federatie moeilijk bereikbaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-06 09:07

Ik plaats het maar even op bokt in de hoop dat iemand het leest die kan helpen.

Ik heb mijn startnummer verlenging aangevraagd in december. Die van vorig jaar wilde ik dit jaar graag houden.
Maar tot op heden heb ik het nog steeds niet!

Fouten van mijn kant maar ook van de federatie kant hebben daartoe geleid.
Alles zou inmiddels in kannen kruiken moeten zijn maar heb nog steeds niks gehoord.
Ik heb gebeld (wordt niet opgenomen, ook niet op donderdag zoals het op de site staat) heb verschillende mails gestuurd zonder antwoord te krijgen....

En nu wil ik toch echt 4 juni gaan starten!

Iemand die iets weet, kan helpen of er iets aan kan doen?
Ik weet het effe niet meer....

anika

Re: Federatie moeilijk bereikbaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 09:34

Is het geld ook al van je rekening afgeschreven voor je startkaart? Anders zou dat het probleem kunnen zijn. Dan is daar iets mis gegaan.

storrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 10:03

Ik heb een startnummer aangevraagd nu 2 weken geleden en nog niets gehoord, eergisteren een email gestuurd, en daarop ook nog niks gehoord....
En ik wil ook graag 4 juni starten !

Tenfold

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 10:20

Ook ik heb de afgelopen tijd vele malen geprobeerd in contact te komen met de federatie i.v.m. mijn startkaart.

Ik heb de kaarten wel gekregen, maar de betalingsprocedure gaat niet zoals de federatie zelf beschreven heeft op de site.
Ik heb meerdere keren gebeld op de dagen/tijden waarvan de federatie zelf aangeeft bereikbaar te zijn. Er wordt niet opgenomen. Nog een tweede telefoonnummer gebeld, geen resultaat. Voicemail ingesproken met het verzoek mij terug te bellen, geen resultaat.

Behalve de slechte bereikbaarheid wordt er soms ook zeer slordig omgesprongen met de automatische betalingen (bij anderen, niet bij bij). Voor mij reden om een dergelijke organisatie nooit te machtigen!

The_BUD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 10:56

mijn startnummer had ik zo thuis, maar zo maar geld afschrijven van me rekening waar ik geen toestemming voor heb gegeven, vindt ik wel te ver gaan. dus ik heb de bank gebeld en het terug laten storten. ze kunnen contact met me opnemen en dan zal ik gerust wel betalen, maar niet op zo'n manier.

ik heb ze ook gebeld en gemailt, maar geen antwoord helemaal niets.
echt waardeloos

BlackWych

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 10:59

Vorig jaar heeft het ook lang geduurd eer de problemen rond m'n startnummer opgelost waren (had alleen de stickers gekregen, niet de nummers )

M'n vriendin heeft laatst ook een startkaart aangevraagd, "Fout op de pagina" melding gekregen en een e-mail gestuurd maar tot op heden heeft zij ook niet meer van de federatie gehoord.

Dat vind ik een slechte zaak, want je kunt ook niet ergens anders heen.

Bonnigje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-06 11:00

Ik had dus ook gemachtigdt vorig jaar voor het startnummer. Dit jaar werdt automatisch geprobeerd van datzelfde rekening nummer af te schrijven zonder dat ik wist dat dat van dat rekeking nummer geprobeerd werdt. Die rekening heb ik niet meer in gebruik en dus kreeg ik geen star nummer oomdat er niet afgeschreven kon worden.

Ik heb in december mijn verlenging doorgegeven en in maart wist ik pas dat ze van mijn oude rekening probeerde af te schrijven. Deels misschien mijn fout....
Maar tussen maart en mei zit ook een lange tijd en ik heb het nog steeds niet.... Het geld voor mijn startnummer is inmiddels wel afgeschreven.

Ik wil niet zeggen dat het waardeloos is.
De federatie bestaat uit vrijwilligers en je zal je tijd er maar kwijt mee zijn.
Bovendien is het pas het eerste jaar dat ze met verlenging te maken hebben, dus ik heb wel begrip.

Maar men moet wel bereikbaar zijn op momenten dat men zegt bereikbaar te zijn..... Want dit wordt irritant.
Dan kan je beter zeggen dat je telefonisch niet bereikbaar bent.

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 11:09

Even een reactie vanuit de FNW:

Wij betreuren het dat deze problemen zijn ontstaan en willen dan ook aangeven dat de mensen die nu hier tegen aanlopen gewoon kunnen starten, desnoods regelen we dat op de dag zelf alsnog, zonder extra kosten.

Willen degene die problemen hebben svp een pb-tje sturen naar 'jeddah', dan kan alles opgelost gaan worden.

Met vriendelijke groet,

namens de FNW,
interim voorzitter Corine Menutti
bestuurslid Krista Sterrenburg

Bonnigje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-06 11:12

Bokt werkt !!

Ik ben zojuist gebeld door de federatie en mijn nummers gaan op de post!

Telefonisch is men op donderdag en vrijdag gewoon bereikbaar, echer maar op 1 lijn. Bij mij ging vanmorgen de telefoon gewoon over, ongveer 4 x en toen stopte de toon. Waarschijnlijk is men dan in gesprek. Gewoon even vol houden dus.

bedankt voor de snelle en vriendelijke reactie en ik ben weer blij!

Tenfold

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 11:55

De vele keren dat ik gebeld heb (verdeeld over meerder dagen) was er volgens mij geen sprake van 'in gesprek'. Er werd gewoon niet opgenomen. Bovendien antwoord met emails niet en belt niet terug. Onaangekondigd geld afschrijven (ik heb hier trouwens al veel mensen over horen klagen, dit zijn geen uitzonderingen) is ernstig misbruik van een machtiging in mijn ogen en heeft niks met tijdgebrek van vrijwilligers te maken.

Maar mijn startnummers heb ik wel snel gekregen, om de betaling maak ik me niet druk

rina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 00:27

Tenfold ze zijn er alleen maar op Donderdag en Vrijdag. Op andere dagen kan je dus wel bellen maar is er niemand.

Ik heb Anya die daar zit al vaker aan de tel gehad, en er bleek idd een klein probleempje met de lijn te zijn. Ik hoop dat dat ondertussen is opgelost. Maar als er wat is en ik gooi een mailtje die kant op krijg ik altijd een reactie terug.

Bij deze dus Anya, Ze doen hun best daar.

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 07:45

rina schreef:
Bij deze dus Anya, Ze doen hun best daar.

Lief dat je mij een compliment geeft
Maar je bedoelt in dit geval een compliment te geven aan:

Anja

Tenfold

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 08:15

rina schreef:
Tenfold ze zijn er alleen maar op Donderdag en Vrijdag. Op andere dagen kan je dus wel bellen maar is er niemand.

Dat heb ik gedaan, zoals eerder vermeld (gebeld in meerdere weken):

Tenfold schreef:
Ik heb meerdere keren gebeld op de dagen/tijden waarvan de federatie zelf aangeeft bereikbaar te zijn.

Ik hoor overigens van veel mensen klachten over de federatie, met name over bereikbaarheid (niet alleen telefonisch, maar ook mail) en over 'plotselinge' afschrijvingen, soms zonder toestemming. Ik hoop dat deze punten wat meer aandacht krijgen, door ze hier te melden.

storrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 08:35

Ik heb vandaag mijn startnummer binnengekregen!!

Redneck

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 09:52

Bij mij ging het super. Binnen een week het startnummer binnen. Of het geld is afgeschreven weet ik trouwens niet.......

rina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 10:34

Ik bedoelde ook die Anja Anya Verkeerde tussenletter zie ik.

@Tenfold ja ik heb er ook van gehoord en zelf ook al meegemaakt. Bedoelde alleen maar te zeggen dat ook diegene die daar zit niet alles kan. Als de tel lijnen niet mee willen werken zit zij ook met de handen in het haar. En dat het PC systeem nog niet optimaal werkt, ja wat moet je verwachten na 1 jaar. Foutjes zijn menselijk. Ik bedoelde ook alleen maar te zeggen ze doet dr best daar.

The_BUD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 15:16

blijkbaar zijn ze met me gegevens bezig geweest, want ze kunnen wel zonder mijn toestemming geld afschrijven van mijn rekening. en dat vindt ik geen menselijke fout. ze hadden mijn e-mail adres kunnen zien, dus hadden ze me kunnen mailen. helemaal niets gekregen. ik heb ook diverse malen gemailt en gebeld op donderdag en vrijdag 0,0 reactie.

maar het zomaar geld afschrijven kan ik me behoorlijk kwaad om maken. want ik ben niet de enige. en wat wordt er nog meer van afgeschreven.

lightnin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 17:29

vergeet niet dat die mensen al hun vaak schaarse vrije tijd er in stoppen om dit soort dingen voor ons mogelijk te maken, mochten er mensen zijn die het beter kunnen moetne ze gauw in het bestuur gaan zitten

rina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 17:33

Lightnin Amen. Tuurlijk is het heel vervelend maar het zijn mensen en vrijwilligers die hun vrij tijd voor ons opofferen. Vind niet dat je dan maar zo over ze moet spreken.

cowboyinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 20:47

Er is bij mij ook tot 2 keer toe geld afgeschreven zonder toestemming
Ik heb respect voor degenen die alles in hun vrije tijd doen, maar zonder meer geld afschrijven vind ik toch eigenlijk niet kunnen