[WN] nog een keer dan maar

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

esilep

nog een keer dan maar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-06 17:24

Ik heb gister een topic geplaatst over waar ik western kan rijden, en werdt doorverwezen naar een topic met manege namen. Deze had ik natuurlijk al lang gezien! Ik ben juist op zoek naaar websites of info over deze maneges, en deze staan niet op dat topic.
Het gaat om de volgende stallen : "Western wranglers" te lisse, "Easy riders" te Nieuw Vennep en "Sunflower Appaloosa ranche" te vijfhuizen. Wie o wie heeft er info over deze stallen voor mij?
Thanks!

_Blacky_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 17:26

google.nl?

native

Re: nog een keer dan maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 19:25

euhhhhm, het is :
"Western wranglers" te Nieuw Vennep
"Sunflower Appaloosa ranche" te Lisse en
"Easy riders" ken ik niet maar zal dan in vijfhuizen zijn.
Is wat makkelijker zoeken denk ik, SUC 6

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 08:22

WesternWranglers zit hier op Bokt onder username Wwranglers, dus die kun je gewoon een PBtje sturen voor info. Is de stal van Jan Berendonk en Brigitta Wijnberg en op alle fronten een aanrader te noemen. Heel leuk stel dat ook nog eens prima rijdt. Brigitta werd afgelopen jaar allround champion op het WRAN-NK.

Volgend weekeinde organiseren ze trouwens een wedstrijd op de SunflowerRanch in Lisse (ook erg gezellig trouwens maar qua rijden ken ik ze niet) dus dat is een leuke kans om met beiden kennis te kunnen maken!
Ik zal zo de link naar de aankondiging van de wedstrijd nog even voor je opzoeken en hierbij zetten.

Easy Riders ken ik trouwens niet.

Succes!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 08:23

Dit is de link: viewtopic.php?f=127&t=551401

Wij kunnen helaas niet komen omdat we in Duitsland zitten voor een wedstrijd, maar de wedstrijd in Lisse is altijd prima georganiseerd en heel gezellig. Veel plezier!

esilep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-06 13:44

Dank jullie wel allemaal!

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 14:29

Easy Riders ken ik niet, bedoel je misschien de Easy Horse Ranch van Martina? Die zit/zat in Well maar is/gaat naar Duitsland

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 16:04

Lijkt me sterk, is een totaal andere regio
Ik zit al te denken wie er nog meer daar in de buurt zit, maar ken niks met Easy Riders. Misschien is dat een privestal oid?

Vincent Steenbergen zit daar ook nog redelijk in de buurt trouwens, in Rijpwetering (Aan de Teugel heet dat, heeft een website). En als je wat zuidelijker wilt/kunt heb je WTLFJ (is hun username hier op Bokt) nog in Aarlanderveen, en de Lone Star in Alphen aan den Rijn (weet niet of die een Boktaccount hebben, maar anders zou je JanT een PBtje kunnen sturen, die is daar trainer en staat er met z'n paard)