[WN] wie rijdt er western in dordrecht of omgeving?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MissPippin

wie rijdt er western in dordrecht of omgeving?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 15:47

wie rijdt er western in dordrecht of omgeving? het lijkt me leuk om met elkaar in contact te komen

Sheelah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 15:52

Hoi hoi
Sta je op een westernstal in dordrecht! Want een tijdje geleden was ik daar naar op zoek maar kon toen niks vinden?

MissPippin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 16:30

nee, maar ik ben zoekende naar een stal en zou leuk zijn als ik wat mensen kende in de buurt die ookw estern rijden.

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 16:32

Ik rijd (nog) geen western, maar ben wel net in Dordt komen wonen!

Ik houd het topic even in de gaten...

JoyRider

Re: wie rijdt er western in dordrecht of omgeving?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 19:12

Ik rijd western en woon in de buurt van Dordt: het paardje staat echter in Schiedam. Echte westernstallen zitten hier niet in de buurt volgens mij
Ik sta op een gewone stal en heb een westernjuf Werkt ook prima hoor ..

Sheelah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 11:20

Ja in die richting is het een beetje moeilijk er zijn niet echt veel westernstallen! Ik zelf woon in Gouda en hier is ook echt niks in de buurt! Wat erg jammer is want ik wil graag weer gaan rijden!

Vippie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 13:47

Wat ben ik dan gezegend met 3 westernmaneges (een in het durp en 1 een durp verder en een in den haag) en 2 westernstallen (een in het durp en 1 op half uurtje met de trailer van stal) in de buurt, ohja er zijn er nog meer maar dan worden jullie maar jaloers hahahaa.
Je moet vaak even zoeken maar ze zijn er wel, alleen niet op loopafstand helaas voor velen.
Als je vervoer hebt voor je paard kom je vaak al een heel eind en heb je meer keuze en mogelijkheden.

meikie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 14:11

@ sheelah: In Alphen a/d Rijn, eigenlijk Aarlanderveen, zit westernstal DubbelJ. Dat is niet zo ver weg!

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 18:40

Ik rij western en sta op manege de Hoge Devel in zwijndrecht. Er is daar helaas geen mogelijkheid om western les te krijgen, ook niet door een buitenstaander.

Er zijn nog boxen vrij.

QueenD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 00:46

meikie schreef:
@ sheelah: In Alphen a/d Rijn, eigenlijk Aarlanderveen, zit westernstal DubbelJ. Dat is niet zo ver weg!

Niet zo ver weg . Dichtbij is anders, als je elke dag heen en weer vanuit Dordt naar Alphen moet ........
Mijn paard staat op een pensionstal in Strijen en je hebt in Oud Beijerland "De Greup Stables".

Sheelah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 09:26

Niet zo ver weg . Dichtbij is anders, als je elke dag heen en weer vanuit Dordt naar Alphen moet ........
Mijn paard staat op een pensionstal in Strijen en je hebt in Oud Beijerland "De Greup Stables".[/quote]

Ja maar ik woon zelf in gouda dus inprincipe valt het nog wel mee de meeste zijn een stuk veder! En op dit moment zou het alleen om lessen gaan dus dan is het maar voor 1 keer in de week! Eerst werd er altijd op manege de goudse hout hier in gouda lessen gegeven dat was bij mij om de hoek maar jammer genoeg zijn ze daar mee gestopt

JoyRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 17:19

Ik heb een eigen juf die ik gewoon naar mij laat toekomen Mag helaas op de meeste maneges niet Dus wij staan lekker op een pensionstal...

Liesbeth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 17:38

Ik rij ook western maar wel in Schiedam, (vlak bij JoyRider) jammer genoeg zit er hier in debuurt niet zo heel veel, Oud-Beijerland, Den Haag, zijn degene die hier een beetje in de buurt zitten, in de buurt van Dordt zit jammer genoeg niet zo veel.
Maar lijkt me leuk om eens kennis te maken, hoe meer westernzielen hoe meer vreugd, toch!

MeCrazy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 20:48

Ik reed western in Dordt maar ik ben naar Utrecht verhuist. Nu kom ik er alleen nog maar af en toe

JoyRider

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 07:51

MeCrazy schreef:
Ik reed western in Dordt maar ik ben naar Utrecht verhuist. Nu kom ik er alleen nog maar af en toe

Maar op een manege of gewoon voor jezelf?

MeCrazy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 08:22

Voor mezelf, mijn ma lest met hem in Hoeven. In Dordrecht is geen ene moer te doen voor Westernruiters

MissPippin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-06 08:23

staat paard nog in dordt? waar stond je?

MeCrazy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 14:03

Ja, het is een haflinger en hij is eigenlijk van mijn ma dus hij staat nog in Dordt. Bij stal In't Veld aan de Zuidendijk. Misschien kunnen we een keer samen gaan rijden (als je ook buitenrijdt tenminste) als ik weer eens thuis ben.