Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jeddah schreef:Erg, erg, erg leuk!! Ik heb nog wel een mooiere foto van Jessie James, in Aktie! Ik zet je site bij mijn favoriten en zal straks die foto van Jessie James opzoeken en mailen aan je als je wilt.
jeddah schreef:Nou, Jessie Janes in aktie niet gevonden, maar wel op stand. Verder nog wat extra hengsten meegestuurd die ik zou gauw niet zag staan. Echt fijn zo'n site hoor! Top dat je daar zoveel tijd en moeite instopt. Ods heeft weet ik ook ene boel in de computer, wie weet kan zij ook nog helpen. Ik zal haar een linkje aar dit topic sturen.
Sugarmiss schreef:Is de site puur bedoeld voor het plaatsen van foto's of ga je er ook nog (genetische) info bij vermelden ??
jeanette schreef:Leuke site. Zag mooie foto's van Hollywood dun it, maar ik mis Waitin on dun it. Die hoort toch ook in dat rijtje thuis.

Bedankt
voor alle tips en foto's. Ik heb vanmorgen een flinke update gedaan, maar loop nu al tegen mijn max pics aan, dus ik moet gaan schonen (1 per paard?) en meer gaan selecteren.