Ik ben benieuwd watvoor merk hartslagmeters jullie hebben?
Wanneer gebruik je 'em?
Waar heb je die gekocht?
Ervaringen en info dus

Groetjes en bedankt,
Nicole
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jorie schreef:Ik heb de mijne bijna 4 jaar geleden besteld bij www.eventingshop.nl Hele snelle levering en hij doet het nog steeds!!!
Ik heb de Polar A1.

griebels schreef:Zelfde vraag hier. Ik wil er toch een aanschaffen, maar moet wel een goede maar niet al te dure hebben... Idee?

SymO schreef:Bedankt, ik ga de A1 maar bestellen, denk ik..
Komt voor mij het vriendelijkst over.
Deze kun je toch gewoon bevestigen op het paard en ermee rijden?
Ik wil al rijdend de hartslag zien nl...
Anders heb je aan een Vet-check al genoeg. 
haha 
Prinnie schreef:Ik heb er net een voor €10 gekocht bij de Aldi. Die ga ik ombouwen zie: www.endurance.punt.nl
Zal eens kijken of dat werkt.
Dat hebben wij ook jaren gedaan. Rijdt prima, is wel wat minder slijtvast, maar ach.. Mijn zusje rijdt nu wel met een polar voor paarden (en een S610, waarbij de geheugen functie niet helemaal werkt schijnbaar). Dat is toch net wat betrouwbaarder soms, batterij vervangen gaat idd niet, dat maakt het uiteindelijk wel een dure. Vmax hebben wij als eerste gehad, is jaren goed gegaan, tot dat hele ding van ellende uit elkaar viel. Overigens rijden wij er niet meer zo vaak mee, alleen tijdens wedstrijden, maar dan nog... mijn vader bood in Kootwijkerbroek aan en zei: hij heeft X (44 dacht ik), meisje telde en nog eens... maar ja hoor, meneer had 44
. Dan heb je niet echt een hartslagmeter meer nodig (hij voorspelt het écht altijd precies goed, ik zit er nog wel eens naast en zusje ook dacht ik). Maar als wij zeggen dattie goed is, dan issie goed.