[WN] Joehoeoeoe Einsteins Revolution wint NRBC

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gisela

Joehoeoeoe Einsteins Revolution wint NRBC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 10:10

Het paardje van eigenaren Wagner en Ruben van Dorp genaamd Einsteins Revolution wint de NRBC gereden door Shawn Flarida. Gefeliciteerd Wagner en Van Dorp. Zijn score een 232!!!!!!

Ruben had dit paard al sinds zijn 2de en heeft hem klaargemaakt. Tim McQuay reed hem in de Futurity Finals van 2005 en nu wint Shawn Flarida op hem.
Helemaal geweldig!!!!!

Shawn Flarida won ook de CRI op Rowdy Yankee met een 226.5 score. Dit is de papa van onze merrie Rowdy Lady Whiz. En laten wij nou een dekking voor haar hebben voor 2006 van Einstein, de papa van Einsteins Revolution. Misschien komt er wel een mooie goede baby uit.....

Groetjes, Gisela

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 10:17

Had gezien dat paardje van Ruben ook mee deed ja, heb em alleen niet meer zien lopen. Wat gemist dus want allemachtig wat een score! Nou, jullie zitten gebeiteld met die dekking Gisela!

mehlika

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 10:18

Jezus heee, a dream come true...en een 232.....
En dan ook nog een veulen van 2 toppers, wat een vooruitziende blik

Gisela

Re: Joehoeoeoe Einsteins Revolution wint NRBC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 10:23

We wilde dit veulen fokken voor de verkoop maar ik denk dat de plannen gewijzigd worden !!!!

Wij hoorden in november al van Crawford dat Rowdy Yankee geshowd zou gaan worden door Shawn Flarida. Dit vonden we wel fijn omdat wij een merrie van hem hebben.
Toen zagen we de Einstein babies en daar waren we wel van gecharmeerd dus we dachten, waarom niet 1 fokken met onze 'Doodle'.

Zaken afgerond voordat we weer naar huis gingen....... zo te zien hebben we een leuke gok gedaan

Groetjes, Gisela

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 10:24

Wauwww... wat een score zeg!!!! Gaaf voor Ruben!!

Vera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 11:14

Ik heb het niet vol kunnen houden helaas om het allemaal uti te kunnen kijken, jammer dat ik deze niet heb gezien want dat moet met zo'n score toch een super run zijn geweest!

Gefeliciteerd met jullie gokje

francisca2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 12:43

Wow! Dat is echt heel gaaf!

HalloHey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 16:09

Ik heb tot 4.30 zitten kijken, het was een uiterst spannende finale, met een heel hoog niveau.
E.R. was uit de kunst, wat heeft dat paard een rolbacks laten zien, ik heb dit nog niet eerder zo gezien, ik dacht er klopt iets niet met de verbinding.
Het was met het blote oog bijna niet te volgen.
De stops zo diep, echt alla Boomernic.

In de eerste go hadden ze een 222,5 met 4,5 penalty, kun je je voostellen dat de stops/rolbacks van dit paardje +1 1/2 is.
Als ze dit in de Derby herhalen!!!!

Groetjes Ron

Gisela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 16:32

Als eind 2-jarige was Einsteins Revolution al bangelijk om te zien. Ruben heeft hem toen een paar keer gereden toen wij daar waren.

Daarom hielden we ook een oogje op andere Einstein babies en besloten wij om voor hem te kiezen voor een dekking.

Einsteins Revolution is een buitengewoon getalenteerd paard. Hij kwam op de Futurity niet helemaal uit de verf maar ik ben blij voor Wagner en Van Dorp dat hij het nu heeft kunnen laten zien. Zij hebben altijd al in hem geloofd en dan is het toch geweldig dat je paardje dan zo'n score loopt.

En ja, ik ben ook heel benieuwd hoe het op de Derby gaat zijn. Wij zitten daar in ieder geval op de tribune om het te bekijken . Haha, nooit weg, zo'n tripje Amerika. Vooral niet omdat we ook, als het goed gaat, Doodles veulen van Flash gaan bekijken.

Groetjes, Gisela

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:32

ER was echt waanzinnig goed!!
Ik heb mijn longen uit mijn lijf geschreeuwd en alle fluiten uit de kast getrokken.

Onwaarschijnlijk goed!! Wat is die Shawn toch een showman!!!!

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:51

@marieke.. je hebt het niet toevallig ook gefilmd he...??? Want het klinkt echt als of we iets bijzonders gemist hebben

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:53

hmm, ik had misschien toch even op moeten blijven geloof ik....