[WN] wrangler slijt snel?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Blon_D

wrangler slijt snel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-06 19:44

Ik heb vandaag mijn wrangler broeken weer eens gecheckt en kwam tot de conclusie dat ze allemaal gigantisch snel slijten bij mij! met name bij mijn boven benen op de naad.
hebben meer mensen hier last van?
Ik heb ook niet maatje 38 oid dus mischien dat het daar ook wel door komt maar vind het wle zonde om dan naar een paar weken gereden te hebben met zoon broek hem al weer bijna weg te kunnen doen!

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 19:59

Da's dus voor mij de rede om niet met van die dure broeken te rijden en nu eens een Steeds te gaan proberen omdat die dus geen naad aan de binnenkant hebben.
Ik vind idd ook dat juist de duurdere broeken sneller lijken te slijten. Met m'n goedkope 20 euro broekkies doe'k rustig een jaar of twee (terwijl ik er dan 2 heb die ik tegen elkaar draag... elke dag weer) terwijl ik ooit eens een Levis heb gehad waar ik binnen een half jaar doorheen was... laat maar, die dure broeken. Ik heb twee Rocky's (ook een 'paardrij'spijkerbroek die ik puur voor de shows bewaar en verder doe ik het met gewone broeken. Nu ik weer ga rijden ga ik dus een Steeds proberen, maar als dat ook niet echt ideaal is, ga ik een jodphurbroek kopen. Leuk met jeansprint ofzo...

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-06 20:04

Ja precies! ik had ergrens een link van sugermiss gezien over jodphurs en mischien ga ik dr daar wel een van proberen.. als ik zie wat ik er aan wranglers al door heen heb gereden! 8 broeken in 1,5 jaar *meerdere paardjes op 1 dag*

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 20:13

rij je dan met een 13mwz of met een europeese wrangler? Bij mij slijten ze ook wel op de binnennaad maar ik doe met 1 broek ongeveer een jaar. En dan rijd ik ook wel bijna dagelijks met zo'n broek.

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 20:15

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-06 20:23

ik rijd volgens mij met de europese.. ik heb de laatste gekocht bij de horseman outfitter.. ik heb de cowboycut oud met extra lengte..

MightyMike

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 20:37

Ik kocht voor 2 jaar terug 2 broeken tegelijk. Een 'dure' Wrangler en een goedkope broek voor 25 euro. Ik rijd bijna dagelijks en dit waren mijn enige 2 rijbroeken. De Wrangler heeft het bijna 1,5 jaar vol gehouden, dus verder heeft hij het goed gehouden en ben ik er wel tevreden over, maar de goedkope broek haalt hem toch dik in en is echt nog in perfecte staat.

Vera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 21:20

Ik rijd Cruel Girl broeken ( in USA gekocht) die zijn na 1,5 jaar nog als nieuw terwijl ik ze dagelijks draag.
Hiervoor had ik ook Wranglers en die waren vrij snel door op de naden.

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 07:58

oke dat wordt dus zoeken naar iets nieuws..

horsea

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 11:19

Goh, ik rijd ook met de "dure" wrangler broeken maar bij mij gaan ze jaren mee!

Klaasje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:26

Ik rijd ook met Wranglers, maar slijten best wel snel aan de binnenste naad. Komen scheuren/gaatjes e.d. in.

Ik heb nu ook een Continental, daar heb ik er (nog) geen last van, wel dat hij zich steeds omhoog kropt tijdens het rijden...

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:34

Hebben za daar ook al spijkerbroeken van klaas van continetal?

Straks zijn er ook nog Billy Cook spijkerbroeken

Klaasje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 06:12

MSQuincyTE schreef:
Hebben za daar ook al spijkerbroeken van klaas van continetal?

Straks zijn er ook nog Billy Cook spijkerbroeken

Er is vanalles van Continental, beenbeschermers, zadels, hoofdstellen, en noem maar op. Je hebt veel verschillende soorten Continental broeken, o.a. stretch en spijkerbroek.

Mac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 07:12

Mijn Wranglers 13mwz die aanvoelen als tentzeil als je ze pas hebt (met dat gele label) gaan jaaaaaaren mee. Gekocht in Amerika trouwens. Wallmart heeft ze en daarmee zijn ze een stuk goedkoper dan hier of elders in Amerika. En kennelijk zijn ze dus toch heel sterk . Maar ik heb nu dus ook een Steeds besteld. Eens kijken hoe dat bevalt.

ilseb

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 08:31

Ik heb 5 jaar geleden in Amerika 3 wranglers gekocht (Pro Rodeo) voor 20 dollar per stuk en die heb ik nog steeds en er is niets aan. Geen sluitplek te zien!

Heza_Yankee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 09:29

Mac schreef:
Mijn Wranglers 13mwz die aanvoelen als tentzeil als je ze pas hebt (met dat gele label) gaan jaaaaaaren mee. Gekocht in Amerika trouwens.

De Wranglers met het gele label komen uit Europa en met het witte label uit Amerika.

Noompiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 09:31

mijn wranglers verslijten ook echt snel.. en de kleur vervaagd ook snel..

Ik heb met het gele labeltje..

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 09:35

Ik heb ook gele labels uit amerika hoor.. De gewone blauwe vervagen idd heel snel, de duurdere gekleurde 13mwz's blijven wel heel lang mooi (zoals de beige en zwarte)

PlauGenGuy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 07:14

De zoek functie heeft weer kuren...Dus...
Het is al eens eerder gevraagd, maar als je bij Sheplers besteld en je voert het pakje in NL in dan kun je dus nog belasting moeten betalen over de goederen of niet..?
Zo ja hoeveel is dat ongeveer??

Liezel1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 07:22

Francis schreef:
In het topic over rijden in spijkerbroek staat een link naar die Steeds en die jodphurbroeken zijn van HKM. http://www.reitsport-hkm.de/avant.cms/shop/artikel.php?e1=001&e2=001001&e3=001001031
Dat zijn jodphur broeken die onderaan wat wijder zijn dan het ouderwetse model en heb je in allerlij stoffen en kleuren. Mooie spijkerbroek look met suede kont bijvoorbeeld, of ribstof.

hoe ik hier verzeild kom weet ik niet, maar dat doet er ook niet zoveel toe. Wat ik kwijt wilde:
Wij "ijslandervolk" rijden ook voornamelijk met jodhpurbroeken en dat zit zóóóó fijn! Sonnenreiter is een zeer goed merk, maar ook erg prijzig, niet onder de €100 per broek. Verder zijn de broeken van HKM inderdaad een goed alternatief. De hierboven genoemde "jeanslook" heb ik al bijna een jaar en hij bevalt heel goed! Deze is er in denim blauw en in zwart.Deze broeken zijn íets goedkoper, maar tussen de duurste HKM en de goedkoopster Sonnenreiter zal maar een paar tientjes verschil zitten, terwijl de kwaliteit wel velen malen beter is. Gewoon een kwestie van even goed neuzen en uitzoeken wat er allemaal mogelijk is. Van beide merken is een catalogus te verkrijgen, waar duidelijke plaatsjes in staan en de prijzen ook vermeld zijn. De dealers zijn er ook te vinden. Ik heb mijn broeken HKM bij het Drunens Ruiterhuis gehaald. Zij hebben sinds kort ook Sonnenreiter broeken.
Kijk anders even op www.icelandic-horses.com en dan onder "informatie" en dan "web links" misschien dat daar wat tussen staat in de online shops? Eventueel in duitsland?

Heza_Yankee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 07:34

PlauGenGuy schreef:
De zoek functie heeft weer kuren...Dus...
Het is al eens eerder gevraagd, maar als je bij Sheplers besteld en je voert het pakje in NL in dan kun je dus nog belasting moeten betalen over de goederen of niet..?
Zo ja hoeveel is dat ongeveer??

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=4&t=570374

Je moet aan sheplers doorgeven dat je het pakje airmail parcel service geleverd wil krijgen. Dan heb je de kans dat je geen extra dingen hoeft te betalen, maar dat is een risico.

Adrienne

Re: wrangler slijt snel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 12:40

De Wrangler waar ik, bijna dagelijks, mee rij gaat jaren mee ze zijn juist super sterk!
Ik ken dat sneller slijten alleen van de Europese (UK) broeken met de klinkende namen Texas, Dakota en zo.

er zitten veel verschillen in stoffen ik heb altijd
Wrangler Cowboy Cut Jeans - ORIGINAL FIT Prewashed Indigo
Official Pro-Rodeo Competition Jean

allegro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 17:32

Ik heb zo'n wrangler texas stretch van de wehkamp. Heerlijke broek en vertoont na een jaar intensief gebruik nog weinig slijtage.

Yuma

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 23:33

Nou dat slijten op de naden dat ken ik echt ook. Dus ik heb jaaaaaren geleden een leren broek gekocht en ja die heb ik nog steeds en rijd er altijd mee. Is geweldig! Kan ik iedereen aanraden.

Malabarista

Re: wrangler slijt snel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 18:07

Kun je die leren broek ondertussen al neerzetten naast je bed?

Ik heb ook die Wranglers 13mwz(?). Vind het fijne broeken. Ik merk weinig van slijtage. Maar ik loop er tegenwoordig ook niet meer heel de dag in en rijd ook niet meer zo veel eigenlijk. Studie .