Nu een tijdje verder wilde ik even voor evt geintreseerde een update geven.
Ik heb de tijd dat H in het ziekenhuis lag en daarnaar samen met de buurjongen iedere dag de paarden verzorgt zodat E niet te veel aan haar hoofd zou hebben. Hier ben ik een tijdje mee doorgegaan naardat H thuis kwam zodat ik zeker wist dat hij genoeg rust kon nemen.
Helaas is de situatie niet veel verbeterd met H en zal hij nooit mee auto kunnen rijden hij heeft spraakgebrek ziet nog steeds dubbel etc.
Het paard waar het mee gebeurd is staat nu in de weide en zal niet meer gereden worden.
Tussen mij laukje en E is de situatie er niet beter op geworden. Ik kreeg het druk met school dus had aangegeven niet zo vaak meer te kunnen komen en dat ze Laukje niet bijmoesten voeren.
E heeft hier toendertijd niet naar geluister en in december kreeg ik een mail dat het niet goed met haar ging. Ik ben meteen naar haar toe geweest en ze liep sinds oktober dus al knetter kreupel! ze was hoefbevangen en de Da er op aandringen bij laten komen.
Nou dat gene waar ik al die tijd bang voor was werd dus beantwoord.
Naar dat het wat beter met laukje ging heb ik mijn spullen ingepakt en ben ik vertokken.
Ik heb een tijdje geen paarden meer gereden alleen een beetje rond gehuppeld op wat stallen etc.
maarja het gaat wel weer kriebelen dus heb ik met iemand contact opgenomen daar heb ik een tijdje gerden maar kreeg toen een vreemd verhaal van de fysio dat ik moest stoppen met rijden.. ik had dus die persoon bij wie ik reed gemeld dat ik iig heel rustig aan moest gaan doen.
die persoon heeft dat waarschijnlik verkeerd opgevat en vroeg wanneer ik mijn spullen kwam ophalen..
nou dit heb ik gedaan en heb toen 3 maand oid niet meer gereden maar t kriebelde zo erg dat ik met fysio in overleg ben gegaan en ik mag nu weer rijden!
Ik dus op zoek gegaan en gaan helpen op de oude stal waar ik gereden heb. en van t een komt het ander en nu ben ik vaak te vinden bij tari@bokt
Zei heeft hele leuke penny paardjes waar je manen mee kan vlechten enzo.
Nou ik hoop dat ik evt vragen een beetje heb beatwoord..
Gr Lotte