[WN] lang leve sliding ijzers!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mistercooper

lang leve sliding ijzers!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 20:19

zucht,steun,kreun
ja,vandaag ben ik "ingewijdt" zoals me moeder het zo leuk zegt!
ja vandaag....het begon met het feit dat ik les had om half 4 en al redelijk laat was,ik haast me dus met paard en al naar de bak,waarbij ik achterlangs een paard moet lopen wat staat vast gebonden.
normaal totaal geen probleem,behalve met dit paard,ja weet ik veel! (nee,ik weet dus niet veel).
dat paard heeft dus een aangeboren bloedhekel aan andere paarden en terwijl ik (haast haast) er voorbij loop haalt dat paard dus ongelovelijk uit naar mijn paardje,maar helaas maar natuurlijk loop ik er precies tussen,vol recht op me bovenbeen!!
ik strompel naar de binnenbak waar ik lijkbleek neer zink op de eerste en de beste poetskist,maar mijn traister stuurt me onmiddelijk naar boven voor een coolpack tegen de zwelling.
boven aangekomen bekijk ik mijn "tattoo",een pracht van een sliding ijzer,netjes op mijn been gezet,en knalrood!
het allerfijnste is nogwel dat ik zaterdag een schoolfeest heb,maar aangezien ik nauwelijks kan lopen (en dus ook geen afwas kan doen,das wel weer fijn) zal dat er wel zeker niet inzitten
ja jongens,lang leven sliding ijzers!!!

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 20:21

Auwwww... Tja voortaan kijk je wel uit... Sterkte!!

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 20:24

Arnica gelei er op! en eventueel arnica tabletjes slikken (beiden gewoon bij de drogist te krijgen, gelei is van VSM, tabletjes van Vogel), dans jij zaterdag gewoon de sterren van de hemel op je schoolbal

Vera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 20:30

Nou misschien een leuk idee voor een echte tattoo ??

CherokeeChum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 20:31

Wel stoer zo'n platetattoo op je bovenbeen,origineel!gniffel
Maar in blauw groen paars geel misschien wat opzichtig

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 20:52

Vanuit Holten dezelfde mening als Francis: onmiddellijk aan de Arnicadruppels of tabletjes en uitwendig direct behandelen met Arnicagel of Traumeelgel!

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 21:05

hihi Sonja.. zo zie je maar hé.. Great minds think alike

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 21:44

Offfffffffffffffff wij hebben gewoon ervaring met pijn.....

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 23:36

auw dat is geen fijn gevoel

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 23:43

Een gewoon ijzer had net zo hard aangekomen hoor, dus het niet te wijten dat het een slidingijzer was.
Beschouw het als een eer, een tattoo van een (western)paard
En wees blij dat het op je bovenbeen terecht is gekomen en niet op je knie, dan hadden de gevolgen weleens veel ernstiger kunnen zijn.
Iig beterschap gewenst...ik heb ook een trap op het land opgelopen, had een haartje gescheeld en paard was zonder achterijzers. Heb de plek nog op mijn bovenbeen staan...

Vippie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 06:24

wauw en ik maar denken dat ik een orriginele tatoo had, jij overtreft me... Hoop dat de pijn snel wegzakt, die afdruk zal je nog wel even houden vrees ik. Sterkte ermee

RelarDevi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 21:08

Aauwww, ik heb helaas ook eens een hoef tegen mijn bovenbeen mogen ontvangen. Doet belachelijk veel pijn!!

Idd wat Cassidy zegt, wees echt blij dat de hoef niet op je knie/enkel is terechtgekomen. (kans op been in gips)

mistercooper

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-06 21:37

ja mijn trainster heeft door dat zelfde paard drie weken met krukken rond gelopen....errug errug fijn! (ahum)

Ier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 21:41

Een paard dat trapt zouden ze toch een rood lintje in moeten doen...? Anyway, rot voor je. Sterkte!

Cyntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 21:43

Sterkte der mee! Ik heb ook een pracht van een fjordenijzer in mijn been... ik maar boenen, blijft na al bijna 1 jaar nog steeds een gele streep op mijn been

Asciugamano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 15:24

mSz_iriS schreef:
Een paard dat trapt zouden ze toch een rood lintje in moeten doen...? Anyway, rot voor je. Sterkte!

Is dat zo? Ook als 't ie staat vastgebonden? Of misschien ook zelfs op stal?

Beterschap in ieder geval!