Ben van plan om vanaf deze maand met crosstrainingen met Tara te beginnen en omdat ik het oefenterrein van Boekelo nu al een paar keer heb gezien, was ik wel benieuwd of iemand van jullie al eens bij Bremer in Gelselaar is wezen oefenen.
Hoe zijn de sprongen daar? Is het geschikt om daar met een onervaren paard naar toe te gaan?
Binnenkort wil ik naar Boekelo en daarna toch eens wat andere terreinen meepakken, vandaag deze vraag.
Weet iemand toevallig ook of de regio-oost trainingen van dit jaar alweer zijn begonnen? Op de sgw-site staat namelijk dat er nog geen informatie beschikbaar is, maar dat lijkt me vreemd, omdat het crossseizoen toch al wel begonnen is...
Het is een super terreintje, met super hindernissen. We zijn er toevallig maandag geweest. Met een vrij onervaren paard (wat crossen betreft). Het is een mooi onderhouden terrein met boomstammen, hekjes, picknicktafel 2x water, slootjes en nog veel meer.
Ik wil ook weer gaan crossen, maar ga in eerste instantie gewoon naar Boekelo. Maar daar ben je ook wel een keer uitgekeken. WAAr ligt dat terrein tussen almelo en bornerbroek?
Trouwens... ik hoorde gister dan boekelo weg gaat. Het is opgekocht door de gemeente en er zou een sportcomplex komen: weg oefenterrein!
ik denk zelf dat ze mischien het cros terein van de familie brugman uit bornebroek bedoeld... dat ligt daar in de buurt en is het enige terein dat ik me kan bedenken... weet wel dat je daar niet zomaar kan trainen...