[WN] sliding borduren?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Frosti4

sliding borduren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 13:36

hoi,

wie kan mij helpen aan een voorbeeld van een slidingstop voor op mijn jas te laten borduren?

Romkabouter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 13:44

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 14:11

Dan kun je beter gewoon naar een borduurder gaan die die mooie grote mappen met voorbeeldjes heeft, want het omzetten van een eigen afbeelding naar een 'computer-borduur-patroon' kost klauwen met geld.. voorbeeldje...Omzetten van het logo van Dot's naam wat een vriend voor mij gemaakt heeft - twee keer naam, 1 keer oranje, 1 keer in rood/wit/blauw - zou €450 gaan kosten. Zijn wel éénmalige kosten, maar dan komen de kosten van borduren en kledingstuk er dus nog bijop (ik ga dus maar laten flocken nu, kost maar 20 euro per logo en kan ik zelf in't juiste 'format' aanleveren).
Simpeler ontwerp en maar 1 kleur zal goedkoper zijn maar staat nog steeds niet in verhouding wanneer je 't maar voor bijv. 1 jas of 1 petje wilt gebruiken. Dan moet je't al echt voor reclamedoeleinden willen doen ofzo.
Op grote wedstrijden staan vaak wel van die borduurstands en die hebben bijna allemaal van die grote mappen met voorbeelden. Dat zijn standaard borduursels die dus al in de borduurcomputer staan. Dan betaal je een paar euro voor 't borduren (ik heb ooit es een bijna achterpand vullend pleasurepaard-met-ruiter in 1 kleur laten borduren voor 75 gulden destijds) en ben je klaar. En zat reining/sliding plaatjes in die boeken hoor.

cornelie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 17:55

Of doe het anders en plak zelf iets met swarovski op je kleding

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 19:39

Wat cornelie zegt
Ik heb ook een patroon liggen, klaar om geswarovskied te worden

PB je e-mailadres maar, dan zal ik de slidings aan je doorsturen

Frosti4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 17:24

oke, bedankt allemaal, inderdaad het is te duur om een jasje en een bodywarmer mee te doen. maar ik zal eens kijken op een grote show. groetjes