Sprengenrit, wie wil samen rijden??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kirstentje

Sprengenrit, wie wil samen rijden??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 12:31

Nou ja, de titel zegt al genoeg
Hopelijk heeft iemand zin om samen met mij klasse I te rijden tijdens de Sprengenrit in Laag Soeren en misschien daarna nog andere wedstrijden??

hobbelheks

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 10:55

misschien kun je beter even omschrijven wat voor een ruiter je bent hoe hard je ongeveer gaat en welke evaring je al hebt
is het handiger om op te baseren of je al dan niet samen wil starten

kirstentje

Re: Sprengenrit, wie wil samen rijden??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 14:35

Ja, da's waar
Het is m'n eerste wedstrijd klasse I, vorig jaar heb ik meegedaan aan de kennismakingsklasse in Holten en ik was zo enthousiast dat ik dit jaar maar een startkaart heb aangevraagd.
Helaas is mijn paardje in Holten afgekeurd bij de nakeuring omdat ik zo dom was om tussentijds z'n benen ff lekker af te spoelen met koud water..... hij was dus een beetje stijf. Maar goed, daar leer je van

Hoe hard we gaan?? Ik denk rond de 10km. p/u. Maar dat ligt ook natuurlijk wel een beetje aan de weersomstandigheden en het terrein denk ik. Het ras van mijn paard is onbekend, maar in Holten konden ze me vertellen dat het waarschijnlijk een kruising tussen een arabier en draver is.

Mijn doel is in ieder geval om de rit lekker uit te rijden en er een leuke dag van te maken

Dus hopelijk heeft er iemand zin om samen te rijden.

HenJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 14:41

Hoi ik kan helaas niet met je mee, maar ga nu wel de kennismakings klasse doen tijdens de sprengenrit. Het likt mijk erg leuk om te doen!! Ben erg benieuwd. Gr heidie

kirstentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 15:06

HenJ schreef:
Hoi ik kan helaas niet met je mee, maar ga nu wel de kennismakings klasse doen tijdens de sprengenrit. Het likt mijk erg leuk om te doen!! Ben erg benieuwd. Gr heidie

Ik las dat je ook een topic had geplaatst. Misschien is dat ook wel wat voor mij, met begeleiding van de organisatie. Een idee voor als ik niemand kan vinden die samen wil rijden
Misschien dat we dan toch nog samen rijden haha want ik las op de site dat dat met kleine groepjes gaat. En kennismakingsklasse en klasse I is dezelfde route.....

Ik rij in ieder geval op een bruine ruin van ong. 1.65 dus wie weet zien we mekaar wel. In ieder geval alvast veel plezier

HenJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 15:53

Ik rij op een fjord van 1.43
Ik oefen nu samen met een anda hengst en dat gaat erg goed. Jordy heeft snelle gangen en loopt bijna altijd met grote paarden. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat lopen.
Gr heidie

knoepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 15:23

Gaat vast goed joh!
Er doen volgens mij altijd best veel fjorden mee met endurance, echt super want ik vind het leuke paardjes
Het wordt vast een hele leuke dag, 'k heb er echt al zin in.

Groetjes Kirsten.