Ponynaam op startkaart?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Flew

Ponynaam op startkaart?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 09:15

Nadat ik eerst de startkaart van iemand anders heb gekregen kreeg ik vandaag de goede door de bus. Erg blij mee natuurlijk, maar toch even controleren.

Staat er bij stamboeknaam de naam: Nanca-Flyer, okay, daar kan ik mee leven, dit is nou eenmaal zo.

Bij sportnaam had ik opgegeven Nanza Flyer, aangezien dit ook zijn echte naam is.

Nu staat er bij sportnaam Nanca Flyer, dus ze hebben alleen het streepje ertussen uit gehaald. Maar niet van de C een Z gemaakt. Mag dit niet ofzo? Ik had begrepen dat ik zelf mocht weten wat ik opgaf als naam.

Zou ik wéér het KNHS bellen om te zeggen dat er iets niet klopt of zal ik maar genoegen nemen met het Nanca Flyer, wat ik zo vreselijk vind omdat het niet zn eigen naam is maar een soort creatie van de vorige eigenaars?

Djilna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 10:26

Ik zou de KNHS bellen voor een correctie. Ik denk dat ze een typfoutje hebben gemaakt....

Maarre, stamboeknaam is toch de echte naam?

Flew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 10:52

Ik heb geen stamboekpapieren erbij, en alles is een beetje raar verlopen. Door koersuitslagen wéét ik dat zijn stamboeknaam Nanza Flyer is, dit kan ik echter niet bewijzen, dus de verzonnen naam, Nanca-Flyer wordt gehandhaafd.

Ik zit een beetje met een dilemma, omdat ik me voor 22 april opgegeven moet hebben voor ommen-vechtdal. Dit lukt dus niet als ik geen startkaart heb..

RuizSoler

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 10:55

Dan zou ik het gewoon zo laten het is alleen maar wat er op de startkaart staat.. ik bedoel mijn paard heet ook Timoza.. ik bedoel.. sja.. ik zou het niet zo'n probleem vinden en dan kan je ook gewoon lekker starten!

Djilna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 11:03

Flew schreef:
Ik heb geen stamboekpapieren erbij, en alles is een beetje raar verlopen. Door koersuitslagen wéét ik dat zijn stamboeknaam Nanza Flyer is, dit kan ik echter niet bewijzen, dus de verzonnen naam, Nanca-Flyer wordt gehandhaafd.

Ik zit een beetje met een dilemma, omdat ik me voor 22 april opgegeven moet hebben voor ommen-vechtdal. Dit lukt dus niet als ik geen startkaart heb..

Je hebt het combinatienummer nu toch?
Dus aanmelden voor een wedstrijd en starten is geen probleem. Ik zou alleen de KNHS even bellen of ze een nieuwe willen uitprinten met de juiste naam zoals je aangevraagd hebt.

Flew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 11:07

Owhh ok, goed dat ik dat nu weet, ik dacht dat ik dan ook een nieuwe combinatienummer kreeg e.d.

@ pinda_timo: ik vind het wel een probleem.

Djilna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 12:07

Lijkt mij niet dat je dan weer een nieuw numer krijgt, is toch hetzelfde paard??
Maar je kan het voor de zekerheid even navragen natuurlijk.

Flew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 13:00

Ja ik vraag het zeker even na, maar volgens mij zijn ze op Goede Vrijdag niet bereikbaar, ik krijg wel verdacht vaak het wachtmuziekje, en geen medewerker.

Djilna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 13:03

Haha, dan zijn ze er niet Zie ze er inderdaad voor aan om vandaag gesloten te zijn.
Heb je het algemene nummer geprobeerd of die van een specifieke afdeling?

Flew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 13:10

Uhh, het nummer dat op de startkaart staat, bij het adres, faxnummer e.d.