Bedankt
, ik ga in ieder geval wel door met conditie opbouwen (en dan de draf steeds verlengen en geen overgangen dus) dat lijkt me voor haar zowiezo wel beter dan dat ze straks na 10 minuten rijden al helemaal buiten adem is.
Stappen kan ze wel heel lang volhouden, het enige waar je dan rekening mee moet houden is tempo gelijk houden anders gaat ze lopen sjokken en dan let ze niet op en struikeld telkens (benen goed optillen wordt je natuurlijk heel moe van).
Binnenkort ga ik ook les nemen, haar achterhand krijg ik er maar niet onder, ze loopt constand op die voorhand, die is ook altijd het meest bezweet, als ze gewoon voor en achter gebruikt zal denk ik ook wel wat schelen (of is dat weer teveel richting dressuur enzo denken?)
Ik wacht wel even af hoe ze er na de zomer voor staat, gaat het goed, doe ik zo'n kennismakingsklasse, zo niet hou ik het met haar wel gewoon op rustige buitenritjes.
Het zou leuk zijn als ik met haar endurance kan doen, ze is supermak, betrouwbaar en vind buitenrijden heel leuk. Maar als het niet kan, dan maar met een ander paard, desnoods nog een aantal jaar wachten tot ik een goed paard heb
.