[WN] natural/zand showchaps....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Krista

natural/zand showchaps....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 00:19

Omdat je soms wel weer eens een andere outfit wilt voor de shows..... wil ik een paar showchaps aanschaffen in de naturel/zand/beige tint.
Wie weet waar ze onder meer te krijgen zijn, plus ongeveer de prijzen?
Het mag van ultrasuede of alcantara zijn, als de pasvorm maar OK is. Van Kebo heb ik al een paar kleurstaaltjes ontvangen, maar ik ben nog eens aan het rondneuzen wat er nog meer te krijgen is.

Enne..... voor degene die ze al hebben: hoe snel worden ze vies en kun je ze goed wassen?

Alvast bedankt!

Krista

Vippie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 07:45

Probeer het eens bij western import company, die maken ze volgens mij ook helemaal volgens jouw wensen meen ik me te herinneren.

Wetsernfriek

Re: natural/zand showchaps....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 10:06

wauw, krista hele nieuwe set aanschaffen en heb je mailtje gekregen van de romals?

ik heb ook lang moeten zoeken voor mij ik heb er van alcantara maar zwarte met lederen boord en paste juist voor mijn lengte 1m88 klein lol en 60kg dik small heb ze van bij adje en heb ze met christmassale gekocht en waren stukje goedkoper omdat ik alles bijna van bij hem heb, hij zegt het telkens als we komen belgiê is er weer lol. Die van schneider zijn ook goed vriendin van mij heeft ze daar besteld, hoofdstel, chaps, sporen, botten en ik romals enzo
echt ook goed, ma chaps moet je wel eens passen

nu nog een mooi zadeltje vol met zilver gelijk in scottsdale en mooi kralenhoofdstelletje en kralenromals op Scorpio en de dawra gaat scottsdale nog overwinnen ja vind dat mooi al dat zilver op arabje

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 10:18

ik heb een beetje moeite om jouw post te lezen Wetsernfriek maar er zal vast veel info in staan

Mijne heb ik jaren geleden laten maken in zandkleur bij de WesternImport, 150 gulden was ik kwijt, geheel naar mijn eigen smaak gemaakt.

Vera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:27

Daar ben ik ook erg benieuwd naar!

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 14:36

ik lees ook mee

kizzmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 15:46

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 15:52

Kizzmo heb je ook goedkopere Chaps

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 18:56

Wetsernfriek schreef:
wauw, krista hele nieuwe set aanschaffen...

nou..... chaps en hoed omdat ik diezelf niet zo mooi kan maken, en als ik dan zo de basis weer heb maak ik zelf 2485758769867906787 verschillende tops, slinkies, jasjes e.d. er weer op.

Alvast bedankt voor jullie informatie, graag nog meer meer meer! (vooral over het schoonhouden, want mijn zandkleurig/naturelkleurige bankstel is ook zo'n succes >;) ahum)

Ik zal ook eens informeren bij Western Import Company, of zij dat nog steeds doen.

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 19:01

mailtje gekregen van de romals? AHZO EEN HELE naaister

Blunneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 06:05

Cheveyo schreef:
Mijne heb ik jaren geleden laten maken in zandkleur bij de WesternImport, 150 gulden was ik kwijt,

Dat zal nu waarschijnlijk wel (en minimaal) 150 euro zijn (meer als 300 gulden)

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 09:29

ja en als je er lederen lendestukken bijwilt en zilveren concho's snel 200 euro
het is niet zo goedkoop meer de sport lol

XoNo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 07:57

PB horsea eens. Die heeft ook zandkleurige chaps die je kunt wassen. Geen idee waar ze ze heeft gekocht of wat ze ervoor betaald heeft, maargoed, je kunt het altijd vragen

Die washable chaps zijn volgens mij gewoon van katoen. Ik heb ook wel van washable suede gehoord, maar ik kan me er niet echt een voorstelling van maken. Ik heb gewoon lekker zwartleren showchaps, daarvan kun je niet zien of ze vies zijn of niet

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 08:01

Gewoon suede kun je ook wassen. Ik heb mijn chaps op een wolwasprogramma gewassen op 0 graden, prima gelukt.
Ik zou echter die hele lichte chaps wel inspuiten met een beschermingsmiddel en ze ook alleen voor netjes gebruiken.

Krista

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 08:25

XoNo schreef:
Ik heb gewoon lekker zwartleren showchaps, daarvan kun je niet zien of ze vies zijn of niet

Ik heb ook zwarte en die zijn superpraktisch (hoewel zandstuifsel ook erg goed zichtbaar is daarop....) maarja, wat dat betreft ben ik dan toch weer een showtuthola en wil ik een blits setje een lichtkleur omdat dat zo mooi bij die koffievos van mij past.
Ik zal horsea eens pb-en.

Margee, waar had jij die van jou vandaan (of ben ik blond en heb ik in de reacties hierboven niet opgelet....?)

in ieder geval iedereen alvast bedankt voor de reacties, meer is nog steeds welkom!

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 10:54

Ik heb donkerbruine maar zelfs daar kon je op zien dat ze erg vies waren......
Waren wel (lange) engelse chaps maar ik heb ze zelf veranderd.