er was ook nog een menwedstrijd in het bos dus het was erg gezellig maar gelukkig niet te druk.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nu gaat het al goed en veel beter in de bak en vertrouw ik haar weer.ik ben nu al een paar keer naar buiten geweest en zoals de vorige eigenaar al zei ze is super braaf.

mistercooper schreef:leuk ding hoor!
welke van de twee ben jij??
charita schreef:Hey leuke foto`s in ons amsterdamse bosje...en je appie ziet er erg braaf uit![]()
Groetjes Charita

Steaming schreef:Leuk, maar wat lijkt die op haar zus bij ons, alleen staat die op knappen, loopt al een paar dagen over tijd
Steaming schreef:Sis is een heel lief paardje, we gebruiken haar alleen nog voor de fok, vroeger hebben we er wel mee gereden, was erg gevoelig paard kon alleen soms erg in paniek raken en dan gaan steigeren, ze moest echt vertrouwen hebben in de ruiter je kon niet zomaar iedereen er op zetten.
..maar ze is gewoon gevoelig en onzeker.ze heeft echt iemand nodig die haar leid..zoals ik
. en ja ik hoorde dat ook van Tea dat hun mams geen lieverdje was.ik ben ook erg benieuwd naar hoe chinook met haar volgende kind zal zijn.verder is ze voor mij ook super lief en word ook steeds meer betrouwbaarder, ze leert ook best snel voor een paard waar 7 jaar niet veel gedaan heeft.helaas is ze behoorlijk 1 kennig als het om het rijden gaat.ik raak steeds meer verliefd op appie's!!
mychinook schreef:ok.ik werd namelijk al voor gek verklaard toen ik chinook kocht.een appaloosa dat word toch niks zeiden veel mensen. en ja ik hoorde dat ook van Tea dat hun mams geen lieverdje was.ik ben ook erg benieuwd naar hoe chinook met haar volgende kind zal zijn.verder is ze voor mij ook super lief en word ook steeds meer betrouwbaarder, ze leert ook best snel voor een paard waar 7 jaar niet veel gedaan heeft.helaas is ze behoorlijk 1 kennig als het om het rijden gaat.ik raak steeds meer verliefd op appie's!!
Yank schreef:Het is niet de uitgesproken versie appaloosa die ik graag zie, maar lelijk is het ook absoluut niet. En ach, als het paard van binnen maar mooi is.