Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Daarnaast heb ik nog een Troxel Spirit Equus uit Amerika. Is ook een hele fijne helm, maar toch een beetje te wijd voor me. Djilan schreef:Die verkopen ze volgens mij niet. Er staat iig nergens hoe je ze kan bestellen...

silv schreef:dit is overigens de LAS die ik heb gezien:
leek me erg fijn door alle luchtgaten.
BonBon schreef:Ik heb ook een vraagje over caps. Zijn er ook caps met luchtgaten/gleufen en dergelijke in het bruin? Ik kan bruine tot nu toe alleen sporadisch vinden in van die dressuurhelmen.
Ik heb het maar in dit topic gezet omdat het toch over caps en endurance gaat, lift dus even mee
Karin schreef:Mocht ik ooit overgaan op een andere helm, dan wordt het waarschijnlijk een Troxel. Die zijn slecht te verkrijgen in NL, maar misschien gaat daar binnenkort verandering in komen.
Ik heb ook wel eens een LAS-helm gepast, maar ik ben er nog niet eentje tegengekomen die past bij de vorm van mijn hoofd. Heb het idee dat je daar een vrij rond hoofd voor moet hebben. Ik zie ze trouwens ook regelmatig scheef zakken bij verschillende mensen, maar het kan zijn dat dat bij de modellen met nieuwe gewichten niet meer het geval is.