De stemming zat er goed in. Door de bak galmde gezellig Hollandse muziek. Na afloop had iedereen zelf meegebrachte hapjes en werd er heerlijk gesmuld. Van appeltaart tot kipgerechten, Mexicaans op de skottelbraai, gevulde eieren, aardappel/fruit/pasta salades en ijs. Uiteraard waren ook Brigittes soepjes weer van de partij.
Uiteindelijk heb ik mijn gitaar bespeeld en is er gezellig meegezongen. Mijn gitaarleraar zou trots op me zijn......
Om jullie wat van de sfeer te laten proeven hier wat foto's van deze gezellig dag.
Ferdinand deed er nog een extraatje bij door achterstevoren op Rookie zijn ere-rondje met BH en Boxershort te rijden.
Rachelle werkt hier haar Egg & Spoon af, later heeft ze het ook nog onder het zadel gedaan.
Rowan is hier aan het zaklopen. Zij en haar broertje Yannick (mijn lieve nichtje en neefje) hadden voor de gelegenheid de shetlander Baby tot hun beschikking gekregen van de familie Tuk. Nogmaals bedankt hiervoor!
Hier gaat Yannick met Baby onder begeleiding van Rachelle door het hek. Twijfelachtig is of hij de aardappel tussen zijn benen heeft.....
Hier is Vera aan het spijkerpoepen. Rookie kijkt nieuwsgierig toe.
Hier was ik aan het koekhappen, maar moest erom vechten met Rookie, die op het laatst goed wist waar de koek hing!!!!
De foto's zijn niet van de allerbeste kwaliteit, maar wel erg leuk.
Het was weer een hele leuke, gezellig dag op de Sylvester Ranch !!
--> Slotje.