Klasse II ruiters?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Klasse II ruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 18:18

Omdat ik dit jaar vanplan ben klasse II te starten zou ik eerst graag iets meer informatie willen hebben over de vetage's. Heb het regelement nu l een aantal keer door gelezen en snap er nog steeds niks van.

Nu lijkt het mij leuk en handig om een dagje met een bokker van klasse twee of hoger mee te lopen. Als groom dan. Ik heb (nog) geen ervaring als groom van endurance paarden. Alleenin het rijden van de wedstrijden. Ik wil daarom best helpen met groomen maar kan niet alles, helemaal niet aangezien klasse II en hoger voor mijn gevoel alles heel anders gaat.

Ik heb geen rijbewijs of ov en zou het dus heel fijn vinden als iemand hier in het noorden mij een dagje op sleeptouw zou willen nemen. Aangezien ik dit jaar exame's heb kan ik pas de wedstrijden meedoen van af 1 juni. Nu ligt Onstwedde hier vlak bij maar was vanplan om die zelf te rijden. Als iemand dus tussen 1 juni tot 17 juni en van 17 juni tot 20 Augustus hier een beetje in de buurt endurance klasse twee rijd en mij op sleeptouw zou willen nemen, Graag!

Ik weet dat 8 juni (volgens mij de achste) een informatie avond is over de overstap van klasse I naar Klasse II. Helaas is dit heel ver voor mij aangezien hij s'avonds is. Dit is dus geen optie voor mij.

weslyjune

Re: Klasse II ruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 18:34

misschien kan je wel een keer met ons mee. als je dat leuk lijkt tenminste....

waar woon je?

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 19:53

Zo moeilijk is het nou ook weer niet.

In klasse II en hoger heb je een vetgate. Wat betekent dat, even in een notendop: