Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ibbel schreef:Dus ik kan me er wel wat bij voorstellen dat de KNHS garanties wilde, en dat de organisatie die niet kan geven.
Citaat:verder vind ik het onverantwoordelijk nu maar gewon een rit te houden. paarden die slecht lopen of geen conditie hebben kunnen gewoon door.
Anouar15 schreef:Ik vind het echt jammer.
Maar ik weet de precieze reden niet, dus ga er verder ook niet over oordelen. Ze zullen het heus niet zomaar aflassen.Citaat:verder vind ik het onverantwoordelijk nu maar gewon een rit te houden. paarden die slecht lopen of geen conditie hebben kunnen gewoon door.
Je rijdt op eigen risico, dat zeggen ze er duidelijk bij. Ik vind het niet onverantwoord, iedere gek kan tenslotte thuis ook een rit van 100 km gaan rijden.
Anouar15 schreef:Maar ik denk ook dat de meeste endurance ruiters zo verstandig zijn om hun paard niet 'kapot' te rijden omdat dat ook gevolgen heeft voor de rest van het seizoen
Mjaw, ik rijdt liever een endurance wedstrijd.

Arabendu schreef:Dat er niet voldoende veterinairen aanwezig zouden zijn is onwaar, deze waren geregeld en zijn gisteren afgebeld. De echte reden zal de organisatie bekend zijn en zal voor haar zwaarwegend genoeg zijn geweest voor het verdwijnen van deze endurancewedstrijd.
carola schreef:Ik weet niet wat er allemaal aan de hand is, maar dit is niet waar. Ik bén namelijk veterinair op Austerlitz en ben (nog?) niet afgebeld.
Sowieso weet ik dat ze meer dan genoeg veterinairen hebben kunnen regelen, dus dat zal de reden niet zijn.