Nou goed, wie gaan er de rit Ommen - Vechtdal op 7 mei rijden?

Het is mijn eerste wedstrijd!
Misschien dat we elkaar in de wedstrijddrukte wel tegenkomen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

judith_cloud schreef:Ik rij hem dit jaar niet... Heb hem vorig jaar eind september gereden. Ofwas dat een andere? Het was in ieder geval een mooie omgeving.
Veel plezier hea!

Mietje schreef:judith_cloud schreef:Ik rij hem dit jaar niet... Heb hem vorig jaar eind september gereden. Ofwas dat een andere? Het was in ieder geval een mooie omgeving.
Veel plezier hea!
Volgens mij is dat net de Ommen - Vilsteren - Omloop
Toch?
Karin schreef:Er zijn idd twee wedstrijden in Ommen, eentje in mei en eentje in september. De keren dat ik ze heb gereden, gingen ze voor een klein deel over dezelfde route maar dan vooral in tegengestelde richting. De OVO in september heeft dit jaar een nieuw startpunt, dus de route zal ook weer voor een deel anders zijn.

Westernfreak schreef:Ik ben ook van plan te starten in klasse II. Ommen wordt dan onze eerste wedstrijd van dit seizoen.
Heb er ook al erg veel zin in!!!
Als jullie iets donkerbruins met rood/zwart hoofdstel en een australian stock saddle zien langskomen zijn wij het waarschijnlijk.
.
Flew schreef:Ja, Nanza voelt zich alweer stukken beter. Net bij hem geweest, we hebben een rondje gewandeld en daarna mocht hij zich lekker vies maken in de bak. Tevreden poonie dus.
Maargoed.