Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en het werkt !
. Het zal ongetwijfeld wel illegaal zijn allemaal maar ja, het is voor het goede doel. Ik heb het level -1 pakket. (10 lesboekjes, video en cassette) In boekje 1 t/m 4 staan de 7 games. Vanaf boekje 5 komt het opzadelen, rijden etc aan de beurt. Boekje 10 is geheel gewijd aan trailer laden. Boekje 1 t/m 4 wil ik wel voor je kopieren. (je bent pas nummer 5
) Geef dan even je adres door en in de loop van volgende week heb je het in huis. O ja, je hoeft ook echt niet de officiele parelli artikelen te gebruiken. Een touwhalster heb ik zelf geknoopt (materiaal was 3 euro) maar een 'gewoon' halster voldoet in het begin ook wel. Een lange springzweep met een touwtje er aan voldoen prima als 'carrot stick' en 'savvy string' (normaal zo'n 110 piek bij elkaar
), en als touw kan je of een lang halstertouw nemen of ook weer even naar de zeilwinkel voor een stuk touw. Als je het vriendelijk vraagt zetten ze er ook nog een musketonhaak voor je aan. 
Paintje"]
[quote="Buddy schreef:En laat me raden...die videobanden verkoop JIJ zeker![]()
.
Buddy schreef:Klopt, ik heb het boek van Hempfling (wat ik overigens zeer zweverig vind), en de videobanden van Voest (ja...twee verschillende 'goeroes' maar goed...). De videobanden vind ik veel duidelijk dan het boek van Hempfling. Ik kan niet door het boek heenkomen.
Paintje"]
[quote="Buddy schreef:Klopt, ik heb het boek van Hempfling (wat ik overigens zeer zweverig vind), en de videobanden van Voest (ja...twee verschillende 'goeroes' maar goed...). De videobanden vind ik veel duidelijk dan het boek van Hempfling. Ik kan niet door het boek heenkomen.