[WN] Software (western) wedstrijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sablou

Software (western) wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-06 13:26

Wie wel eens een westernwedstrijd heeft georganiseerd, weet wat er op hem/haar af komt.

Ik hakte een aantal keren met hetzelfde bijltje en had het met handgeschreven lijstjes wel gehad. Ook met Exel was ik niet echt happy en dus heb ik een programma (onder Windows XP) geschreven, waarmee je zowel ruiters als paarden kunt vastleggen, die tesamen tot combinaties kunt vormen, daaraan startnrs kan toekennen en printen. Natuurlijk kunnen per onderdeel ook de scores worden ingegegeven en ranglijsten worden geprint. Er kunnen op willekeurig moment 9 onderdelen "gelijktijdig" worden verwerkt, het totaal aantal onderdelen is "no-max". Onderdelen kunnen variabel worden toegekend.

Wij stellen deze software gratis ter beschikking (een beetje reclame voor Vaquero) aan een ieder die een western toernooi gaat organiseren.

Belangstellenden : even een e-mail aan vaquero@planet.nl of op onze website kijken....

MVG Louis

__Suzanne__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 09:53

Volgens mij hebben de verenigingen/organisaties die onder de federatie zitten zo'n programma al van de federatie...

iski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 09:59

SuzanneAAHCH schreef:
Volgens mij hebben de verenigingen/organisaties die onder de federatie zitten zo'n programma al van de federatie...

maar of die dat beschikbaar willen stellen????

__Suzanne__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 10:07

iski schreef:
SuzanneAAHCH schreef:

maar of die dat beschikbaar willen stellen????
Aan alle wedstrijden van de WRAN, DAWRA, DPHC, AAHCH, DTA en DRHA wel, die zitten namelijk onder de federatie.

missgoldy

Re: Software (western) wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 13:22

Wij hebben gisteren een WRAN C wedstrijd gehouden.
Hebben gebruik gemaakt van het programma van de FNW waar mensen ook online op ingeschreven hadden.
Gisteren werkte het imo prima en konden we vrij eenvoudig uitslagen en champions tevoorschijn toveren.
Geen handmatig rekenwerk meer.

Erika heeft echter het computerwerk gedaan. Wie meer info wil moet westener maar even pb-en.

iski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 14:26

SuzanneAAHCH schreef:

Aan alle wedstrijden van de WRAN, DAWRA, DPHC, AAHCH, DTA en DRHA wel, die zitten namelijk onder de federatie.

Conclusie....Louis heeft voor niks zitten zwoegen....back to the drawing board Louis...
[/quote]

missgoldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 17:56

Ben zelf geen groot schrijver maar er is volgens mij nog een ondergeschoven kind..
En zoals onze vroegere buurman altijd zei : "As der nen gat is in de markt, dan muj zeen daj der inspringt".

Schrijf een paar goede Nederlands talige boeken over de verschillende onderdelen in de westernsport.

Moet het doen volgens mij.

Wel mooi trouwens Louis dat je de tijd en moeite neemt om zoiets te produceren en het dan met anderen wilt delen!

sablou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-06 21:10

Er zijn nog genoeg "lokale" of "onder ons" wedstrijden waar geen WRAN, WROEN of WRING aan te pas komt en waar toch wel wat komt kijken bij het registreren en uitgeven van startnrs. (om maar wat te noemen).

Wij hebben ook 2x per jaar zo'n geval (1x in NL 1x in D). Ook de EWU (D) heeft zo'n programma (op basis van hun leden bestand). Maar als je zonder "overkoepeling" iets moet runnen, is het vaak toch wat lastig.

En dus.
Het is ook geen rip uit mijn lijf en of het nu 1x gebruikt wordt of 3x.
Indien niet "gewild" ook goed; ik ben er mee geholpen.

MVG Louis