Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dit zullen wel een paar dressuur mensen zeggen. Tuurlijk heb je er trainers/ruiters bij zitten die een paard verkeerd rijden maar mijn paardje is 10, in prachtige conditie, kan geweldig stoppen, heeft in het jaar dat ik hem heb nog nooit kreupel gestaan of zo. Dussss ===> af en toe snap ik niet waar mensen over zagen johanna29 schreef:Tja, eens een keertje een hele andere blik op het fenomeen reining. Voor de echte reining fans misschien op sommige punten een beetje confronterend.
met vr.gr. johanna vellinga

Citaat:In contrast, the reining people pride themselves in turning their horse so that its hind leg acts like a posthole digger and spinning the horse around like a maniac while the other hind leg is moving in the backward direction. This movement is entirely unnatural for the horse and serves no purpose relative to work or gaming.
(Sommige lezers en ook niet lezers, maar die worden via-via geïnformeerd zouden zich hierin moeten herkennen).

iski schreef:Citaat:In contrast, the reining people pride themselves in turning their horse so that its hind leg acts like a posthole digger and spinning the horse around like a maniac while the other hind leg is moving in the backward direction. This movement is entirely unnatural for the horse and serves no purpose relative to work or gaming.
Sugarmiss schreef:En vergeet niet dat zelfs een corivee als Rieky
Cassidy schreef:In het verleden werden topics, die alleen bestonden uit een link naar een artikel zonder commentaar, samenvatting of een stelling van de topicstarter, onherroepelijk gesloten.