Ik vond het erg leuk en het is zeker voor herhaling vatbaar!
We waren al vroeg op het terrein, zodat Flower even rustig om zich heen kon kijken en wat kon eten, dan was ze hopelijk rustig.
Nuja, ze was heel rustig, hinnikde een paar keer maar daarna stond ze gewoon te eten

Dus naar de voorkeuring, hartslag was 40, ademhaling en turgor ók.
Het voordraven vereiste wat meer, zij weigerd om te draven naast je.. dus ik had een zweepje, en toen ze dus niet ging draven gaf ik haar ook een tikje. maar dat schijnt dus niet te mogen...
We moeten daar dus nu echt op gaan oefenen!
Maar uiteindelijk gelukt en ze was okay. Dus we mochten mee doen

We moesten daarna eigenlijk 2 uur wachten, dus ik ging opzoek naar Anouar en Griebels van bokt, ik zou met hen starten en rijden. Ik had ze algauw gevonden, en toen wat gepraat en bleek dat we ook wel eerder konden starten, het liep in. Dus wij opzadelen en gaan met de banaan!!
Toen ik over de start reed bleek dat mijn schoenen niet meer genoeg hak hadden, ooit hadden ze hak en ik had er helemaal niet bij stilgestaan.... Ik had wel gelezen dat je schoenen met hak moest hebben, maar dat hadden ze ook, alleen net een paar millimeter tekort...
Maargoed, voordeze keer mocht ik door maar het moest niet nog een keer voorkomen. Ik ga morgen dus ook shoppen naar rijschoenen met duidelijke hak

Dus opweg!!
Nou bleek algauw dat het tempo van Griebels en Anouar 's paarden wel wat hoger lag als die van mijn tank Flower, maar ze reden gewoon voorraan en als Flower het niet bij hield liet ze vanzelf een gat vallen, Flower baggerde toch wel gewoon door op haar eigen (vrij trage) drafje, en als zij dan gingen stappen waren we zo weer bij

Zo ging het de hele route, tot we bij die zandverstuiving kwamen.
Sjeeee wat is dat zwaaar! Daar had Flower echt wel even goed moeite mee, ze moest echt ploegen om er doorheen te komen... Gelukkig daarna meteen een groompunt dus kon ze drinken en een appel eten van het zware werk, en gingen we wel weer fris verder. Nog een klein stukje gedraafd en toen gestapt (1 km) naar de p/a. Daar waren we vrij snel met 'glans geslaagd' (hartslag van 52) en konden we weer verder.
Daarna een groompunt waarbij mijn mede rijdsters wel stopte, maar ik ben (even alleen) wel doorgereden, want we waren pas gestopt en Flower karde liever op haar eigen tempo door, mijn mede rijdsters haalde mij toch wel weer in

Dus zo gezegt zo gedaan, wij zijn rustig dravend door gegaan, en na een stukje hadden ze mij ook wel weer ingehaald
Toen begonnen die andere toch wel weer heel hard te draven en galopeerde Flower afentoe aan om weer even het gat te vullen.
Bij de laatste groompunt weer een appeltje gegeven, slokje gedronken, en vanaf daar zijn we stappend/joggend naar de finish gegaan (2 km). Bij de finish had ze weer een hartslag van 52, en bij de nakeuring was ze weer in orde, dus we hebben het gehaald!
Ik heb geen idee hoe snel we waren, vind ik ook niet zo belangrijk, we hebben het gehaald, Flower is er super doorheen gekomen, ik daarintegen ben compleeeeet uitgeput, niet alleen door het rijden maar door de hele dag, maar het was het waard!
Flower op de zware zand vlakte:
http://oege.ie.hva.nl/~lassch07/endurance2.JPG
En ze ziet haar welverdiende appel haha!
Edit: Helemaal vergeten. Francis, heeeeel erg bedankt voor het lenen van het bitje!!!!!
*Trots op mijn bijrijdpaardje*
. Kan je ergens zien wanneer ze zijn en waar? Ik bedoel net zoiets als