Dotje gaat 'op stand'... krijgt eindelijk die mooie lichte 3x3 stal in degelijke schuur die ze verdient.
Gemetselde schuur met twee stallen en flink extra ruimte voor hooi en zaagsel en poetsplaats, rondom bestrating (oh heerlijkheid, geen blubber meer!), klein weitje en een bak (ik kan dus ook fatsoenlijk gaan rijden straks, ook als't een keer geregend heeft) en alles op eigen, afgezet, terrein.
'k Ben straks wel íetsje meer kwijt per maand dan nu, maar oh oh, wat een heerlijk stekkie is het. Dot heeft er afgelopen zomer een maand gelogeerd omdat mijn huidige weitje dan voor de kermis gebuikt wordt (jaja, Garderen heeft een kermis 's zomers!) en Dot én Wakkie vonden het er heerlijk. Normaal moet Dot altijd een poos wennen als ze ergens logeert, maar daar helemaal niet...
Volgende week gaat ze er heen, eerst nog even wat dingetjes rond maken, dan zal ik ook foto's maken. Hihi, met de molen op de achtergrond ('t ligt tegenover de molen in Garderen) dus hoe 'Dutch' wil je't hebben..

Happy, happy, happy!

Die mensen gaan hun huis inderdaad verkopen aan de gemeente zodat daar meerdere woningen gebouwd kunnen worden ja, maar dat duurt nog wel even. 'k Had er nog best een hele tijd kunnen blijven, maar dit nieuwe plekje is gewoon veel mooier en had ik al heel lang op 't oog. Minder blubber, een bak, mooie stallen en m'n hooi droog onder dak i.p.v. dat wegwaaidend zeiltje over die 4 baaltjes per keer... volgende week krijg ik daar een flinke kar vol geleverd... my hay-hauling days are over!