[WN] jim taylor zadels

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wetsernfriek

jim taylor zadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-06 19:17

wie weet er meer van, ik ken ze van naam en model enzo en weet dat ze nu ook veel voor arabieren/reining zadels maken.

Maar hoe zit het met pasvorm? goede kwaliteit? prijsverhouding? wie heeft er ééntje en wie vertelt er wat meer over? zijn vergelijkbaar met bobs hebben ze me laten vertellen, bobs vind ik geen succes vind ik veel te hart van zit heb op alle moddelen nu bijna gezeten want in de ranch hebben ze allemaal bijna bobs ma elk andere.

site enzo ken ik dus no problem

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 10:32

Michel is bij Jim Taylor geweest in de zadelmakerij, ik heb alleen een paar hoofdstellen, maar zo'n zadel zou ik graag hebben.
De pasvorm is niet afhankelijk van het merk maar van de boom die er in zit. En dus ook of het op jou paard past. Maar de kwaliteit van de Jim Taylor zadels is goed, maar als hij niet goed op je paard past is het net zo waardeloos als een zadelmarktzadel.
Wat bedoel je met Bobs??? dat merk ken ik niet.

Wetsernfriek

Re: jim taylor zadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-06 10:51

BOB zadels das bob saddlery die ken je toch.

op de site van jim taylor zie ik allemaal zadels maar geen hoofdstellen enzo, ja ik heb een arab en doe er mee reining dus ja ze gaan erop want ze maken custom arabian reiner zadels maar waar vind je de leveranciers in belgiê of europa?

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 22:27

Neem eens contact op met ze lijkt me. Ik heb geen idee of hij naar europa exporteerd....